Американският технологичен концерн Amazon.com измести ExxonMobil и стана четвъртата най-голяма американска компания по пазарна капитализация в света, съобщава MarketWatch.
Петролната компания, която досега заемаше четвърта позиция, изпадна до шесто място, нареждайки се зад Facebook, който от своя страна се нареди петa. С това първите пет позиции се запълниха изцяло от технологични компании.
Онлайн търговецът Amazon се изкачи с цели три позиции от седмо място, след като финансовите резултати за второто тримесечие надминаха очакванията. Между април и юни компанията е спечелила 857 млн. долара, или 1,78 долара на акция, докато анализаторите очакваха 1,11 долара на акция според Thomson Reuters I/B/E/S.
Акциите на гиганта за електронна търговия поскъпнаха с 1,2% в понеделник и затвориха на рекордно високо ниво, което повиши пазарната капитализация на компанията до 364 млрд. долара. Цената на книжата на Facebook се повиши с 0,3%, а пазарната капитализация достигна 356,9 млрд. долара.


300 бойци от 21 държави се включиха във финалния SENSHI лагер за годината
Костадинов зове за бойкот на Евровизия
Турнир по акробатичен рокендрол се провежда днес във Варна
Проливните дъждове предизвикаха нови наводнения край Царево
Благотворителен кулинарен фестивал за Никулден се провежда във Варна
Факторингът е трамплин за малкия бизнес при въвеждането на еврото
SpaceX ще предложи акции на вътрешни лица при рекордна оценка
Империята на китайските пристанища, част 5
Как чуждестранните автомобилни гиганти могат да се закрепят на китайския пазар
Империята на китайските пристанища, част 4
Кога са изобретени електрическите прозорци
Новото AUDI E7X изобщо не прилича на... Audi
Мercedes реши близкото бъдеще на G-Class
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Здравко от "Ритон" е в болница, дуетът отлага участия и концерт
Любен Дилов-син: Готови сме за избори, но държавата има нужда от бюджет
ЦСКА се огледа в норвежец, оценен на 5 млн. евро
Опра Уинфри демонстрира талия на оса, след като отслабна драстично
Путин и неговите роли: Какво са знаели германските тайни служби?
преди 9 години Понеже виждам че наистина ти е интересно, за мен технологична компания е такава, която разработва някаква технология ( някак се наложи да се смята за "технология" хардуер, софтуер и комуникации, въпреки че не би трябвало) продава тази технология и това и е бизнеса. Например Ейпъл, Майкрософт, Оракъл, Гугъл, даже Тесла.От друга страна, Амазон не развива и не продава никаква технология ( както съм писал с Т3 облака може да мине за технологична). Амазон е един виртуален мол. Да, ИЗПОЛЗВА технологични решения, но както един реален мол използва климатична техника, ама не е компания за климатици, така и Амазон - прави си парите от продажба на реални неща - книги, CDта, каквото се сетиш, НО НЕ от технологияСъщо Фексбук, те продават.. ами реклама продават и данните на хората, не технологияПомня Любо Белов навремето много се засягаше ако го наречеш Интернет провайдър и дебело подчертаваше "Аз съм контент провайдър" :) Горе долу такава е разликата и тук отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години :) Къде видя някой да твърди, че се занимават с хардуер? Занимават се с технологии а не с продажба на разни неща като книги, CDта и каквото се сетиш отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години Не бих определили Амазон и Фейсбук като технологични компании. Нито създават, нито продават технологии. ( Айде Амазон с Т3 Cloud пак може ама не е това основния и бизнес) отговор Сигнализирай за неуместен коментар