Сръбската компания за производство на храни Foodland планира навлизане на българския пазар. То трябва да бъде осъществено до края на тази година чрез една от марките на веригата Metro, съобщава Ройтерс.
Съвсем наскоро Foodland е навлязла на пазара в Украйна, а следващите стъпки в стратегията са пазарите на Австрия и България, съобщи генералният директор на компанията Драган Стоич.
Достъпът до пазара ще се осъществява чрез обектите на Metro Cash&Carry, като се очаква продуктите на Foodland да носят марката на Metro Fine Food. Под тази марка компанията реализира продукцията си в хипермаркети в Унгария и Сърбия от миналата година.
През миналата година Foodland е постигнала ръст на производството от 10%, а за тази година се планират нови 17% увеличение. Сред основните продукти на компанията са сладка, маслини и маслинови продукти и т.н. Освен това тя произвежда различни видове консерви, допълва агенцията.
Компанията е създадена през 1998 година, а основните производствени мощности са разположени на около 250 километра от Белград.


Курортите вече са пълни за 8 декември
Свличане на скали затвори прохода "Троян-Кърнаре"
Аксаково загуби и последния си мач за 2025 година
Олимпик Варна с рекордна победа в третото ниво на българския футбол този сезон
Черно море с благородна кауза за мача с Арда
Лидерите на Франция, Германия и Великобритания се срещат със Зеленски в понеделник
В Испания и Италия банките са двигател на дълго чакан възход на акциите
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Kia показа дизайна на бъдещето си
Toyota се завръща във Ф1
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Трафикът на кокаин в Европа се увеличава
Вулканът Килауеа изригна с фонтан от лава с височина около 370 метра ВИДЕО
Красиви идеи за празнична украса с малък бюджет
Гръцкият имотен пазар губи инерция: чуждите инвестиции рязко спадат
Облачно, но без валежи в планините: подходящи условия за зимен туризъм