Ще се кандидатирам за президент на следващите избори за държавен глава, каза премиерът Бойко Борисов пред ТВ7. „След пет-шест години вече ще съм и на възраст, ще се оженя тогава“, обеща той.
При сегашните избори за президент няма вариант ГЕРБ да се коалира със СДС, имаме свой кандидат и ще го обявим на 4 септември, коментира Борисов.
Той припомни, че магистралите остават приоритет за правителството и е свършена доста работа по „Люлин“, „Тракия“ и „Марица“, като вече се работи и по две отсечки на „Хемус“.
За „Струма“ преговаряме с Брюксел участъкът в Кресненското дефиле да е вместо магистрала, четирилентов път. Така ще се спестят 300 – 400 млн. евро, съобщи Борисов. Той допълни, че вече при строителството на големи инфраструктурни проекти няма да се търси изпълнител на принципа на предложената най-ниска цена. При такава трудна магистрала като „Струма“ например трябвало да се строи от големи фирми.
Премиерът коментира, че вече се подготвят проектите, които ще бъдат финансирани с евросредства през следващия бюджетен период на ЕС 2014 – 2020 г. Сред тези проекти са седем четирилентови пътя, например Русе – Шумен, Пловдив – Асеновград, Варна – Дуранкулак (Констанца), тунела под Шипка и др.
Борисов предупреди за голям скандал, който се развихря в София. Столичната община е била осъдена да плати 12 млн. лева за отчуждителни процедури на ул. „Тодор Каблешков“. Сега имало опасност да й бъдат запорирани сметките.
Премиерът посочи като друг приоритет изграждането на качествен туризъм в България, който да замени алкохолния туризъм в курортите.


Оперираха Здравко от "Ритон"
Изтеглиха жребия за световното по футбол през 2026 г. Вижте всички групи
Спасители във Варна извадиха немска овчарка от 25-метров кладенец
Проблемите с водата в Аврен продължават
През 2024 г. България e сред най-засегнатите държави в ЕС от горски пожари
Дейвид Бут: Хората не вярват особено на алгоритмите
Дейвид Бут: Трендът е към услуги срещу такса, вместо комисионна
Дейвид Бут: Някои щати изискват да се инвестира извън Китай
Cambricon ускорява работа по AI в Китай и разчита на подкрепа
Защо противоборството между Китай и Япония расте
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
Урсула и Мерц на крака при белгийския премиер за руските активи
МААЕ: Защитният саркофаг на АЕЦ Чернобил е повреден от дрон
Празнуваме Никулден, над 200 000 българи черпят днес
Прекроеният Бюджет 2026 е факт, какво предвижда и какво премахнаха?
Времето днес: Значителни валежи, на места в планините - сняг
преди 14 години Подкрепям това мнение с ръце и крака! Положението е точно такова - много говорене от страна на някои, но действия - ЗЕРО! Или на български - кръгла нула!По-малко говорене - повече действия, от това имаме нужда! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 14 години Редно е:1. поръчва се работен проект (чрез търг по цена се избира проектанта).2. прави се търг без значение каква е фирмата (в противен случай мирише на лобизъм и дискриминация)3. Фирмите остойностяват проекта на базата на реални показатели (Работни проекти)Какво се прави:1. Викат се фирми на търг и им се казва, моля купете си тръжните книжа. Там пише: "ей тука ще се строи един път(примерно) между т.А и т.Б" останалото е куп преведени документи с "евроизисквания"2. Тия фирми по подово-таванната система дават една цена3. Печели най-ниската оферта (или втората най-ниска)4. После спечелилата фирма, чудейки се как да се вмести в цената почва да извива ръцете на проектантите и да прави глупости. И затова настилката ще е дебела колкото трябва за да се вмести в цената, а не толкова, че да отговаря на изискванията. А пъ те пробите се взимат "произволно" на определените за целта места и някой друг лев в джоба на "произволноизбиращия". отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 14 години То царя и Станишев като казваха името на фирмата видяхме магистралата през крив макарон отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 14 години "Той допълни, че вече при строителството на големи инфраструктурни проекти няма да се търси изпълнител на принципа на предложената най-ниска цена. При такава трудна магистрала като Струма например трябвало да се строи от големи фирми."Направо кажи и името на фирмата, че да не харчим излишни пари за консултанти ... отговор Сигнализирай за неуместен коментар