IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Десет фирми искат да правят спешния ремонт на виадуктите на "Тракия" и "Хемус"

Предстои пътната агенция да направи подбор на кандидатите според финансовите и техническите им възможности за изпълнението на обществената поръчка

18:01 | 27.06.12 г.
Десет фирми искат да правят спешния ремонт на виадуктите на "Тракия" и "Хемус"

Десет компании се състезават за спешния ремонт на трите виадукта на магистралите "Хемус" и "Тракия", процедурата за които беше обявена в началото на юни, съобщиха от Агенция “Пътна инфраструктура”

Сред кандидатите за укрепването на трите съоръжения са "Трейс груп холд" и "Главболгарстрой инфраструктурно строителство".

Документи за ремонта са подали още "Инжстройинженеринг" ЕООД от Варна, сдружение "Виадукти 2012", в което участват "ПСТ Холдинг", "ОРС Инфраструктура" и френската "Фресинг интернационал къмпани", "Порр Бау ГмБХ", сдружение "Геострой-Мостремонт 97-Пътстрой 92", което включва "Геострой" АД, "Мостремонт 97" ООД и "Пътстрой 92" АД, консорциум "Хидрострой -Мостовик 2012" и джоинт вентчър "ХОХТИЙФ-Станилов".

Варненската фирма "Пътища и мостове" ЕООД е изявила желание да ремонтира само виадукта на магистрала "Хемус", а "МВ Конструкции ДЗЗД", в която участват италианската компания "Маринели Конструциони" и "Водострой 98" АД, е декларирала интерес към укрепването на едно от съоръженията на "Тракия" и на това на "Хемус".

Предстои пътната агенция да направи подбор на фирмите-изпълнители според финансовите и техническите им възможности за изпълнението на обществената поръчка за спешния ремонт.

Агенцията ще оценява кандидатите по 2 критерия. Първият зависи от реализираните приходи от договори за строителство, усилване и саниране на мостове, виадукти и други пътни съоръжения за последните 3 години, като приходите от тази дейност не трябва да падат под 7 млн. лева без ДДС.

Освен това бъдещият изпълнител трябва да да има достъп до собствени финансови ресурси, кредитна линия или еквивалентен финансов инструмент в размер не по-малък от 700 лева без ДДС.

В сила са и обичайните технически изисквания към фирмите, както и изискванията за квалификацията на персонала.

За ремонта на трите опасни съоръжения, които не са рехабилитирани от десетилетия, бяха отделени 43 млн. лева от бюджета за ремонти на пътища.

Според оценки на финансовия министър Симеон Дянков за ремонта и укрепването на всички по-големи мостове и съоръжения са необходими около 200 млн. евро.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 18:23 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още