По думите му срещата с премиера не е минала добре, защото Кирил Петков е предложил да се съкратят линии на градския транспорт в София, при които има дублиране.
Според Георгиев и кмета на столицата Йорданка Фандъкова предложението му е недопустимо.
Председателят на СОС категорично опроверга твърдението, че има дублиращи линии на градския транспорт в столицата.
"Над 70% от разписанията в София са вече ускорени. С 25% сме увеличили скоростта на градския транспорт. Изградихме новата тикет система, имаме видеокамери във всяко превозно средство, изкуствен интелект брои пътниците. Прави се анализ и се разреждат линиите, където няма толкова пътници. Не можем да съкратим шофьорите и ватманите - градският транспорт има нужда от водачите и хората, които поддържат превозните средства", обясни председателят на Столичния общински съвет.
Георги Георгиев очерта два по думите му огромни проблема – финансов и екологичен.
„С 332% са се увеличили разходите за природен газ, а половината автобуси в София са на природен газ. С 232% е увеличението на сметките на електрическа енергия на столичния електротранспорт и метрото. Услугите не могат да бъдат намалени, както предлага премиерът“, категоричен е председателят на СОС.
Той предупреди, че столичани ще се качат на автомобилите си, ако линии бъдат спирани или разреждани.
"За София все едно няма правителство, защото в актуализацията няма нито един лев. В омагьосан кръг сме – трябва да режем линии и да спираме климатици, или да насочим още пари от инфраструктурата за издръжка на градския транспорт", подчерта Георги Георгиев.
Илко Търпов, управител на новото общинско дружество за транспорт в Пловдив, съобщи пред Bulgaria ON AIR, че единствено може да се учат от проблемите в София и други големи градове. Той даде за пример Бургас и отбеляза, че ще ползват неговия опит в организацията на градския транспорт.
"Градският транспорт трябва да удовлетворява нуждите на населението по най-добрия начин, за да има смисъл. Намаляване на разходи и съкращаване на линии ще доведе до влошаване на услугата, което не е добре. Трябва да се върви към оптимизация на услугата. Ще създадем две нови линии", посочи Търпов и заяви, че Пловдив е най-бързо развиващият се град в България.
Как се развива казусът с премахването на автокъща "Капитолия" от Борисовата градина? Има ли промяна в позицията на съдията? Къде още има проблеми с незаконно строителство? Как се справя Столична община след големия дъжд в сряда вечерта?
На тези и други въпроси ще получите отговор, ако гледате видео материала.
Гледайте още видеа в сайта на Bulgaria ON AIR.


Какво време ни очаква за студентския празник?
Може ли изкуственият интелект да намали броя на върнатите покупки от е-магазини?
Бездомници превзеха подлезите във Варна (СНИМКИ)
Момиче се влюби в мъж, той я продаде за проститутка
41 пияни или дрогирани водачи спипа КАТ за ден
Не можем да очакваме автоматични позитивни ефекти от еврозоната без усилия
Настоящият модел на поддържане на дефицити и дългове е към своя край
Нобелов лауреат за мир: Иран използва екзекуциите като „инструмент за репресии“
Фирми от САЩ разграбват редкоземните елементи, нужни на Европа за превъоръжаване
Мадуро знае, че Тръмп блъфира
Ландо Норис е новият шампион във Формула 1
Кризата във VW зачеркна два основни модела
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Доставиха храна на борда на "Кайрос"
Синът на Арнолд Шварценегер, Кристофър, е копие на полубрат си Джоузеф Баена
Над 500 студенти посрещат 8 декември на Пампорово
Берое и Септември завършиха 0:0
Мъж е в тежко състояние след катастрофа на пътя София-Варна