Австрийският производител на напитки Red Bull подготвя следващия си проект при разработването на цялостна медийна компания.
Red Bull Group придобива 50% дял в UBIMET GmbH във Виена, най-голямата частна метеорологична станция в Австрия, съобщава германското икономическо издание Handelsblatt. Основателят на Red Bull Дитрих Матешиц в бъдеще вероятно ще използва данните на частна служба за времетопредимно за своята собствена медийна компания.
"UBIMET е една от водещите метеорологични служби в Централна и Източна Европа", потвърди говорител на Red Bull влизането на компанията в напълно новия за нея бизнес. Повече подробности относно бъдещото сътрудничество с UBIMET ще бъдат обявени "своевременно". Имало различни идеи и проекти. Говорител на UBIMET нарече Red Bull "идеалния партньор". Цената на сделката не бе коментирана и от двете страни.
Метеорологичните служби играят все по-важна роля в много медийни компании. Телевизионните зрители и читателите на вестниците очакват да бъдат информирани в детайли за времето. Медийната компания на Red Bull ще получи конкурентно предимство, ако получава в бъдеще директен достъп до данните за времето от UBIMET.
Концернът Red Bull вече има свой телевизионен канал - "ServusTV", чиято програма е насочена преди всичко към алпийския регион в Австрия. Каналът се излъчва и в част от кабелната мрежа на Германия.