Групата на Eurotunnel, която управлява всички услуги в тунела под Ламанша, свързващ Франция и Великобритания, обяви загуба в размер на 18 млн. евро за първото полугодие на 2013 г. Година преди това компанията бе на печалба в размер на 2 млн. евро.
Приходите възлизат на 508,6 млн. евро, в сравнение с 464,2 млн. евро за същия период на миналата година. Свободният паричен поток е 17 млн. евро. Той бе 45 млн. евро година по-рано. Спадът в показателите се дължи главно на първото плащане в размер на 30 млн. евро по договорен от Групата кредит, чийто падеж бе през юни 2013 г.
Към края на първото шестмесечие Групата разполага със 159 млн. евро в каса и по сметки, в сравнение с 256 млн. евро в края на 2012 г. Най-ликвидният актив на компанията намалява заради извършване на капиталови разходи за 42 млн. евро, изплащане на дивиденти в размер на 65 млн. евро, обратно изкупуване на акции за 29 млн. евро и разходи за лихви в размер на 30 млн. евро.
Групата оповести, че през първата половина на 2013 г. поделението й за жп превози на стоки Europorte е извлякло ползи от направените капиталовите инвестиции. Дружеството е поело ангажимент да подобри оперативната си печалба. Целта е до края на тази година дружеството да подобри финансовото си състояние.
„В тези тежки времена, но и след една добра 2012 година, Eurotunnel Group продължава да укрепва пазарния си дял. Доволни сме от подобряването на рентабилността на другото ни дружество Europorte“, коментира отчета Жак Гюнон, главният изпълнителен директор на Eurotunnel.


Бръшлянът масово убива дървета във варненските паркове
Мъск зове: Европейският съюз да бъде премахнат!
Благомир Коцев даде първо интервю след ареста (ВИДЕО)
Евакуираха с вертолет трима от бедстващите моряци край Ахтопол
Кубратската „Коледна топлина“ организира детско парти в клиника във Варна
Бъдещето на AI звучи като ехо от миналото на железниците в Дивия Запад
Три години и 1 млн. долара приходи по-късно българската Team-GPT вече е Juma
Джей Ло се завръща в бившия СССР, след като Путин прогони звездите от Москва
Не можем да очакваме автоматични позитивни ефекти от еврозоната без усилия
Настоящият модел на поддържане на дефицити и дългове е към своя край
Ландо Норис е новият шампион във Формула 1
Кризата във VW зачеркна два основни модела
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Даниел Митов: Нямам намерение да подавам оставка
SENSHI 29 пощаза 12 зрелищни битки и много адреналин
Най-актуалните модели обеци, които да носите тази зима
Благомир Коцев: Свободата на духа и чистата съвест носят истинската свобода