BYD започва производство на електрически автобуси и коли у нас
Китайската компания ще работи съвместно с българското дружество "Булминерал", като заедно ще започнат сглобяването от догодина в Брезник
18:44 | 12.12.12 г. 16Препоръчан материал от партньор на investor.bg
Прозиводството на електрически автобуси и коли у нас започва от 2013 г. Снимка: BYD
-
Имение на бивш ръководител на Evergrande беше продадено наполовина на покупната му цена
-
Срещата на върха за мир в Украйна се стреми към широк консенсус за край на войната
-
Разпада ли се демокрацията у нас?
-
Акция на седмицата: „Софарма“ АД
-
Спадащата раждаемост е сред най-големите предизвикателства пред света
-
АЦБ трябва да игнорира политиката и да намали лихвите
-
„Преходът“ към зелена енергия просто не се случва
-
Америка вероятно е напът отново да стане велика, без значение кой е новият президент
-
Русия е идеалният пазар за китайските производители на автомобили
-
Хиляди излизат на протест във Франция срещу крайнодясната партия на Марин льо Пен
-
Съоснователите на „Шелли груп“ са продали 500 хил. акции, за да увеличат фрий флоута на компанията
-
Дръпна ли ЕС щепсела на електромобилите?
Специални проекти виж още
Финанси виж още
-
Акция на седмицата: „Софарма“ АД
-
Банките се нуждаят от по-детайлна оценка на рисковете
1 -
Съоснователите на „Шелли груп“ са продали 500 хил. акции, за да увеличат фрий флоута на компанията
-
Малко не достигна за нов рекорд на S&P 500
-
Акции, облигации, злато носят по-добра доходност от биткойна това тримесечие
1 -
"ФеърПлей Пропъртис" ще разпредели дивидент от 0,0102 лв. на акция
преди 11 години и за това ли успя да се захванеш :)приятно сглобяване на автобуси отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Виж се с какво разполагаш "като технологий" и повече не се изказвай!! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години :) Браво, и късмет!!! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Истинската добавена стойност, която официално търсим идва от висококвалифицираните служители. Сглобяването на автобуси и коли ангажира средно и ниско квалифицирани хора. Имаме нужда от съвместна работа свързана с проектиране и разработка на технологии. Как ще се борим със страни като Индия и Китай що се отнася до ресурс от работна ръка за сглобяване? Цял свят сглобява в Китай, Китай сглобява в България. Малко странно звучи... отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Хора, Вие правопис учили ли сте?Всяка инвестиция е добре дошла. И аз бих искал да инвестира тук Рено, но нещо не идват... отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Някой хора вярват в бялата лястовица.. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години В голяма грешка си ;). Имаме си вноска към ЕС, която е преблизително 1млрд евро на година. Толкова и освояваме средно. Да те питам кой какво плаща че не разбрахме нещо???? отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години така ти си мислиш че плащаш за ифратруктурните проети, ЕС дава парите, а те ги зимат от "гадните" западни данъкоплатци. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Е като китайските ел. автомобили не са хай-тек, къде са европейските? "В родината си компанията (BYD) има съвместно производство с Daimler". Едва ли Даймлер и У. Бъфет ще инвестират в BYD ако бяха махленска фирма, която прави коли менте. А че европейците плащат за нашите пътища е научна фантастика, ние си плащаме и нашите деца, внуци и правнуци ще плащат. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Жалко, много жалко . това правителство даде голяма светлина на китайците в Европа. никъде не ги пускаха, но ето че дупедавците се оказахме ние за съжаление. вместо да помагаме на европейските производители и на европейските граждани ние им подливаме вода. французи и германци работят за нашите пътища и инфраструктурни и селско стопански проекти, а ние им вкарваме конкуренти с които да си загубят работните места. китайските ефтинджоси не са хай-тек, все едно да ми твърдите че индийски автомобил ТАТА е хай-тек???!!!! вижте с какво разполагат като технологий и екстри и ще се убедите сами. не ми е ясно защо Меркел и Саркози направиха всичко възможно да спрат Берлуско да продаде италианския дълг на китайците, а нищо не предприема (Меркел) спрямо Борисов. отговор Сигнализирай за неуместен коментар