Производителят на продукти за йога Lululemon Athletica отчете по-големи разходи на веригата си за доставки, за нови продукти и обяви по-слаба прогноза за текущия период, което засенчи данните за по-високи продажби и печалба през последното тримесечие, пише Wall Street Journal.
Акциите на базираната във Ванкувър компания увеличиха стойността си с 46% през тази година, но в четвъртък отбелязаха спад от 8% по време на следборсовата търговия в резултат от обявяването на финансовите резултати на фирмата.
Lululemon отчете 14% увеличение на приходите за второто фискално тримесечие до 514,5 млн. долара и 4% ръст на продажбите, като се изключат някои новоотворени магазини и тези, които са били затворени. Същевременно компанията работи по изчистването на запасите, подобряването на потребителското преживяване и увеличаване на директните онлайн продажби. В тази връзка общите и административните разходи са скочили с 24 на сто до 180 млн. долара и са се увеличили до повече от една трета от приходите от продажби за периода.
Главният финансов директор Стюарт Хаселдън твърди, че „по-голямата част“ от инвестициите на компанията в подобренията на нейната верига от доставки и асортимент от рекламни стоки са завършени през последното тримесечие.
Ръководителите на компанията заявиха, че през периода, завършил на 31 юли, трафикът от хора в магазините е бил проблем, но клиентите са купували по-голям брой стоки на трансакция. Освен това Lululemon отчете спад на запасите, които са се свили с 1% до 277,3 млн. долара.
Компанията до голяма степен е преодоляла грешките от ранните си години, но напоследък е доста критикувана заради своя мениджмънт. През юни основателят на компанията Чип Уилсън поднови призивите си за промяна в Lululemon. Той иска условията да бъдат сменени така, че всичките 12 членове на борда на директорите да могат да бъдат преизбирани на годишна база.
Същевременно Lululemon трябва да се бори с нарастващата конкуренция на пазара на спортни стоки, както от традиционните играчи, така и от новоизгряващите.
За последното тримесечие Lululemon отчете 12,5% ръст на печалбата до 53,6 млн. долара, или 39 цента на акция. Маржът на печалбата е скочил до 49,4% от 46,8% година по-рано.
Прогнозата на компанията за печалбата за третото фискално тримесечие е за 42 до 44 цента на акция, което се оказа под очакваните от Wall Street 44 цента на акция.


Вижте кои са най-устойчивите на ръжда коли на старо
Спипаха поредния варненец с дрога
Арестуваха варненец, системно отказвал тестове за дрога на пътя
1500 души дойдоха на погребение.... на 12-годишен миниван
Градската елха във Варна грейна с тържествен концерт (СНИМКИ)
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Джеймс Камерън все още е лудо влюбен в звездата си от „Титаник“ Сузи Еймис
Кейт Уинслет дойде с красив млад кавалер на червения килим
Бърнаут или липса на витамини?
Големият проблем на 2025 година е увеличеният капитал на Българската банка за развитие
Тимчо Муцунски: ЕС има желание да помогне за развитието на диалог, насочен към намиране на решение с България
преди 9 години Много ясно! Пазарът на напальонки е ограничен и си има лимит. Пък и мъжете нещо не се възприемат в чорапогащи. Така че горе-доле са си достигнали апогея. Сега единствено би им помогнало ограничение на разходите. Например да закрият магазините си и да минат на ритейл. Поживем-увидим. отговор Сигнализирай за неуместен коментар