Airbus Group обяви, че ще съкрати 1164 работни места, тъй като „затяга коланите“ и планира да слее корпоративната си централа с тази на търговското си подразделение, пише Wall Street Journal.
Airbus, която е производител на суперджъмбо самолетите A380 и на популярния A320, е обявила новината на профсъюзите във вторник.
Базираната в Тулуза, Франция, компания през септември разкри план за преструктуриране, като част от поредица от стъпки за насърчаване на рентабилността. По същото време обяви намерението си да интегрира функциите на централите си, макар че тогава не разкри колко работни места могат да бъдат засегнати.
През септември главният изпълнителен директор на Airbus Том Ендерс заяви, че преструктурирането ще донесе значително икономии, ще ускори вземането на решения и ще намали разликите в рентабилността с конкурента Boeing.
Airbus, която има 136 хил. служители, заяви също, че ще прехвърли 325 позиции, като част от преместването на екипа от централите от бившите центрове в Париж и Мюнхен в Тулуза. Други 230 места ще бъдат създадени, за да помогнат на компанията да използва повече дигиталните технологии.
Позициите, които ще бъдат премахнати, са предимно от екипа за поддръжка и от офиса, посочва от Airbus.
Съкращенията ще бъдат осъществени посредством комбинация от мерки, включително доброволни напускания, преразпределения и ранно пенсиониране, допълват от компанията. Тя се надява да приключи преговорите с профсъюзите до средата на 2017 г.


1500 души дойдоха на погребение.... на 12-годишен миниван
Градската елха във Варна грейна с тържествен концерт (СНИМКИ)
Черно море потопи ЦСКА в дъжда на "Тича"
Скоро: Озоновата дупка ще изчезне непълно
Тъжна вест! Почина един от най-големите архитекти в историята
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
Глобата от 140 милиона долара на Мъск показва, че ЕС губи самообладание
ChatGPT спечели правото си да се саморегулира. Това може да се развие зле
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Нова атомна централа няма да свали цените на тока
Българската икономика расте 2-3 пъти по-бързо, отколкото средната на европейско ниво
„Черно море” потопи ЦСКА в деня на моряците
Оставка на правителството няма да е заплаха за България в Еврозоната
„Байерн” надигра „Щутгарт” с хеттрик на Кейн