McDonald's и Beyond Meat ще разширяват експерименталното си сътрудничество в Канада, като това е значителна крачка напред за бързорастящия производител на заместители на месо. В продължение на 12 седмици, считано от 14 януари, 52 ресторанта на McDonald's в Югозападен Онтарио ще предлагат сандвичите "P.L.T.", които съдържат шницелите на грахова основа на Beyond Meat, съобщава Bloomberg.
„Докато разширяваме теста, ние продължаваме да се вслушваме в нашите клиенти в Югозападен Онтарио и да оценяваме апетита им към месните алтернативи на растителна основа в менюто на McDonald's“, казва в изявление Михаела Шарет, ръководител на звеното за потребителски нагласи на McDonald's в Канада. Тестовият проект ще включва 27 нови локации.
Алексия Хауърд, анализатор от Sanford C. Bernstein, предупреди да се избягва твърде голямото вълнение. „Първоначалната обратна връзка до голяма степен е положителна, въпреки че изглежда досега изпитанието не е било с такъв успех, че да оправдае незабавното въвеждане на национално ниво в Канада и САЩ“, коментиря тя.
Компаниите обявиха през септември, че в рамките на тест най-голямата световна верига ресторанти ще продава сандвичи със заместители на месо в 28 обекта в Онтарио. „Радваме се, че клиентите на McDonald’s споделиха, че се наслаждават на вкусния бургер на растителна основа“, заяви говорител на Beyond Meat.
McDonald’s продава имитиращ месото бургер и в Германия, като там шницелът на растителна основа е продукт на Nestle. Канадската експанзия „не говори нищо за САЩ“, заяви Майкъл Хейлън, анализатор от Bloomberg Intelligence. Отбелязвайки мащаба, необходим за доставките в 14 000 ресторанта на McDonald’s в Съединените щати, той посочи Nestle като по-вероятен доставчик.
Beyond Meat бързо се разпространи в ресторантьорската индустрия през последните години и вече има продукти в 9000 магазина на Dunkin в цялата страна, както и във вериги като Del Taco, Carl's Jr. и Denny's. Мащабът на McDonald’s - с приблизително 14 000 локации само в САЩ - представлява уникално предизвикателство и възможност за компанията.
Конкурентът Impossible Foods вече предлага своя хамбургер с алтернативен на месото продукт в ресторантите на Burger King в САЩ и тази седмица обяви, че в края на месеца на пет тестови пазара ще пусне нов сандвич с наденичка на растителна основа. Impossible Foods, която прави заместители на месото от соя, изпитваше известни затруднения, докато засили производството, за да отговори на широкото търсене. През юли компанията обяви сделка с глобалния производител на храни OSI Group за разширяване на производството.


Спипаха поредния варненец с дрога
Арестуваха варненец, системно отказвал тестове за дрога на пътя
1500 души дойдоха на погребение.... на 12-годишен миниван
Градската елха във Варна грейна с тържествен концерт (СНИМКИ)
Черно море потопи ЦСКА в дъжда на "Тича"
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Големият проблем на 2025 година е увеличеният капитал на Българската банка за развитие
Тимчо Муцунски: ЕС има желание да помогне за развитието на диалог, насочен към намиране на решение с България
Интер разгроми Комо в мач от 14-ия кръг на Серия А
Правителството в Скопие опитва да изиграе Европа за българите в РСМ
Липсата на приет бюджет за 2026 година не би попречила за влизане в еврозоната