Създателите на култовата поредица „South Park“ са подписали нов договор с ViacomCBS, в рамките на който ще получат над 900 млн. долара през следващите шест години – една от най-скъпите сделки в телевизионната история.
Трей Паркър и Мат Стоун ще използват парите за създаването на нови епизоди на „South Park“, които ще се излъчват по канала на Viacom Comedy Central. Също така са предвидени и няколко свързани със сюжетната линия филми за стрийминг услугата на компанията Paramount+, съобщава Bloomberg.
Първият проект в рамките на новата сделка ще е филм, чието действие се развива в света на „South Park“, а премиерата се очаква преди края на годината.
Сделката, продължаваща до 2027 г., включва шест цикъла от сезони на „South Park“, както и 14 готови за стрийминг филма.
Сделката с Паркър и Стоун е най-ясният досега сигнал за растящия ангажимент на ViacomCBS към Paramount+. Стрийминг услугата може и да изостава все още от Netflix и Disney+, но успява да привлече милиони потребители, откакто се ребрандира през март. ViacomCBS се надява на филмите за „South Park“ за ускоряване на растежа си. Сериалът продължава да е най-гледаното телевизионно шоу на Comedy Central.
В момента стратегията е да се използват най-големите хитове на Comedy Central, за да се привлекат нови потребители към Paramount+. По-рано тази година главният изпълнителен директор на MTV Entertainment Group Крис Макарти подписа нова сделка с Тейлър Шеридън, създател на шоуто „Yellowstone“, за нова програма, свързана с основната сюжетна линия, която да е достъпна на Paramount.
Към края на юни ViacomCBS има над 42 млн. потребители на всички свои стрийминг услуги, вкюлчително Paramount+, BET+ и Showtime.
„Направихме филм „South Park“ през 1999 г. и не сме правили друг, защото шоуто беше така задоволително“, коментира Стоун в интервю. „Сега сме по-стари и идеята за това какво биха могли да бъдат филмите за стрийминг е много обещаваща“, допълва той.
Когато Паркър и Стоун създават за първи път „South Park“ на базата на кратко филмче, направено в колежа, смятат, че едва ли ще се радва на голям интерес. Но програмата, която излиза на екран през 1997 г., е моментален хит, поставяйки Comedy Central на телевизионната карта. До третия сезон създателите вече не получават насоки от канала за това как да подобрят шоуто.
„Правим каквото искаме и те ни подкрепят в това“, коментира още Стоун.
„South Park“ е в ефир вече 24 години, което го прави един от най-продължителните сериали в телевизионната история.


От Черно море излязоха с важна информация за мача с ЦСКА
Вижте резултатите от официалния кантар на SENSHI 29
ФИФА с нововъведение за засадите на световното по футбол
Съдия Ганчева разказа пред ученици за последиците от употребата на "райски газ"
ПП-ДБ внесе вота на недоверие към кабинета "Желязков"
Еврозоната бележи по-силен ръст от очакваното благодарение на вътрешното търсене
Ралито на китайските акции изостава от американските
САЩ лобират срещу плана на ЕС за отпускане на заем в подкрепа на Украйна
Китай изпраща нови панди на Франция след срещата Макрон-Си
Търговските вериги инвестират в устойчивост и адаптация към еврото
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
Audi готви още една изненада
Политик предложи премахване на червения светофар и знаците на пътя
Малка кола на старо с автоматик – ето 4 сигурни предложения
Lexus LFA се завърна като... електромобил
БГ политици: Ниско домашно възпитание, ниска политическа и езикова култура
Тръмп плаши Европа: Изправена е пред цивилизационно заличаване
МК с позиция за нарушенията, констатирани от Сметната палата
Полицията разби нова наркооранжерия във Варна
Орбан: Унгария ще съди Европейската комисия
преди 4 години За това ли вече не правят нови епизоди? Едва ли са го били закъсали за пари. отговор Сигнализирай за неуместен коментар