Южнокорейската компания LG представи 23-каратов златен смарт часовник в понеделник, с което явно иска да се конкурира с Apple в сектора на луксозните преносими джаджи, съобщава CNBC.
LG Watch Urbane Luxe струва 1200 долара, а от него са направени само 500 бройки, всяка една гравирана с уникален сериен номер.
LG представи умния часовник като „по-скоро бижу, отколкото преносимо устройство“. Часовникът е с кожена каишка от алигатор и се продава в „лъскава гланцирана кутия“, с което се таргетира най-високия клас купувачи.
Представянето на продукта идва, след като производителите на устройства започнаха да се фокусират върху това да направят преносимите технологии, най-вече умните часовници, по-модерни. През март Apple представи 18-каратовия си златен часовник Apple Watch, с което привлече купувачите на луксозни стоки.
„Тази комбинация от отлична изработка и технологии е естествена еволюция на смарт часовника, който се превръща все повече в лайфстайл аксесоар, отколкото в технологично устройство. Смятаме, че това е добра посока на развитие на преносимите устройства и искаме да насърчим трансформацията“, заяви Крис Йи, вицепрезидент и ръководител на маркетинг отдела на LG Mobile Communications Company.
По-рано тази година LG показа LG Watch Urbane на световната конференция за мобилни технологии в Барселона и освен леки промени в дизайна, други корекции по версията няма. Операционната ѝ система все още е Android Wear за преносими продукти на Google. Часовникът е с 1,3-инчов сензорен дисплей.
Пазарът на преносими устройства се разраства със забележителна скорост, макар и от ниска база. Доставките за второто тримесечие възлизат на 18,1 млн. броя с 223% ръст спрямо 5,6 млн. броя през същия период на миналата година, сочат данни на IDC. Apple Watch дебютира като втория най-голям играч по пазарен дял след Fitbit.
LG се конкурира в пространство, което става все по-пренаселено. Южнокорейската технологична компания ще представи новото си устройство на изложението за електронни продукти IFA в Берлин през тази седмица. Очаква се други компании като Motorola и Samsung също да представят нови смарт часовници през тази седмица, съобщават медиите.
Luxe на LG ще се предлага първоначално в САЩ с предварителна поръчка чрез REEDS Jewelers след понеделник.


Оперираха Здравко от "Ритон"
Изтеглиха жребия за световното по футбол през 2026 г. Вижте всички групи
Спасители във Варна извадиха немска овчарка от 25-метров кладенец
Проблемите с водата в Аврен продължават
През 2024 г. България e сред най-засегнатите държави в ЕС от горски пожари
Cambricon ускорява работа по AI в Китай и разчита на подкрепа
Защо противоборството между Китай и Япония расте
Парвулеску за целите на срещата Путин-Моди
Какво представлява T-Dome системата на Тайван и може ли да парира китайски атаки
Панета: Трябва да се види подготовката за операцията на 2 септември
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
Южна Корея започва първата си програма за ракети „въздух-въздух“
Любимата TikTok звезда на Италия: 84-годишна баба призовава инфлуенсърите да работят
Вдовецът на Тина Търнър си има нова приятелка, влюбен е в 60-годишна американка
Защо Джордж Клуни се ядосал на Брад Пит в далечната 1991 г.?