IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Европейска компания е готова за битка с американските круизни гиганти

MSC Cruises се готви да стане четвъртият голям играч в Карибския басейн

12:16 | 09.04.15 г. 2
<p>
	<em>Снимка: архив Ройтерс</em></p>

Снимка: архив Ройтерс

Американската почивка в открито море почти сигурно включва прекарването на седмица в Карибския басейн – една от основните дестинации, предлагани от круизните гиганти Carnival, Royal Carribean и Norwegian Cruise Line.

Сега италианска компания иска да се превърне в четвъртия ключов играч в този регион, пише Bloomberg.

Миналия месец фирмата MSC Cruises обяви плановете си да базира кораба MSC Seaside, който е с капацитет 4100 души, в Маями. Ходът е част от нова вълна, която може да накара редица кораби да бъдат базирани в Северна Америка.

Новият кораб на MSC ще бъде първият от седемте, които тя планира да добави към флота си до 2022 г. Те ще удвоят броя на пасажерите, които компанията ще може да превозва годишно, до 3,2 млн. души. MSC Seaside ще бъде готов през декември 2017 г. Той ще бъде един от най-големите кораби на компанията и ще има най-големия интерактивен воден парк в морето. Но по-важното тук е, че европейски играч навлиза активно на пазара в Карибския басейн, който е доминиран от американските гиганти.

MSC, или Mediterranean Style Cruising, залага на „la dolce vita” преживяване с повлияно от Италия меню. Пушенето е позволено само в определени зони на открито – по същия начин, както е и на повечето базирани в САЩ круизни кораби. Освен това компанията събира пасажери от различни цял свят, така че се очаква по-голям международен микс на борда.

Северна Америка е най-големият пазар на круизи в света, което я прави особено ключова за експанзията на MSC. Карибският басейн пък е най-утвърденият маршрут, който е харесван както от американците, така и от европейците. С времето MSC може да пусне три или четири собствени кораба в Северна Америка, което е достатъчно да обхване летния сезон в Аляска и да позиционира свой кораб в Ню Йорк.

По думите на изпълнителния вицепрезидент на европейската круизна компания Кен Мускат MSC е удвоила своите маркетинг бюджети, наела е хора на ръководни позиции, които са базирани във Флорида и е променила продуктите си, така че да са по-адекватни на американския пазар.

Тютюнопушенето ще бъде забранено в казиното, а общите съобщения ще бъдат превеждани на различни езици. Освен това компанията усърдно ухажва туристическите агенти да промотират повече новия ѝ круиз и да открият с какво той се отличава от останалите, предлагани от базираните в САЩ фирми.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 16:02 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още
Още от На път виж още
Финанси виж още