Американската почивка в открито море почти сигурно включва прекарването на седмица в Карибския басейн – една от основните дестинации, предлагани от круизните гиганти Carnival, Royal Carribean и Norwegian Cruise Line.
Сега италианска компания иска да се превърне в четвъртия ключов играч в този регион, пише Bloomberg.
Миналия месец фирмата MSC Cruises обяви плановете си да базира кораба MSC Seaside, който е с капацитет 4100 души, в Маями. Ходът е част от нова вълна, която може да накара редица кораби да бъдат базирани в Северна Америка.
Новият кораб на MSC ще бъде първият от седемте, които тя планира да добави към флота си до 2022 г. Те ще удвоят броя на пасажерите, които компанията ще може да превозва годишно, до 3,2 млн. души. MSC Seaside ще бъде готов през декември 2017 г. Той ще бъде един от най-големите кораби на компанията и ще има най-големия интерактивен воден парк в морето. Но по-важното тук е, че европейски играч навлиза активно на пазара в Карибския басейн, който е доминиран от американските гиганти.
MSC, или Mediterranean Style Cruising, залага на „la dolce vita” преживяване с повлияно от Италия меню. Пушенето е позволено само в определени зони на открито – по същия начин, както е и на повечето базирани в САЩ круизни кораби. Освен това компанията събира пасажери от различни цял свят, така че се очаква по-голям международен микс на борда.
Северна Америка е най-големият пазар на круизи в света, което я прави особено ключова за експанзията на MSC. Карибският басейн пък е най-утвърденият маршрут, който е харесван както от американците, така и от европейците. С времето MSC може да пусне три или четири собствени кораба в Северна Америка, което е достатъчно да обхване летния сезон в Аляска и да позиционира свой кораб в Ню Йорк.
По думите на изпълнителния вицепрезидент на европейската круизна компания Кен Мускат MSC е удвоила своите маркетинг бюджети, наела е хора на ръководни позиции, които са базирани във Флорида и е променила продуктите си, така че да са по-адекватни на американския пазар.
Тютюнопушенето ще бъде забранено в казиното, а общите съобщения ще бъдат превеждани на различни езици. Освен това компанията усърдно ухажва туристическите агенти да промотират повече новия ѝ круиз и да открият с какво той се отличава от останалите, предлагани от базираните в САЩ фирми.


Оперираха Здравко от "Ритон"
Изтеглиха жребия за световното по футбол през 2026 г. Вижте всички групи
Спасители във Варна извадиха немска овчарка от 25-метров кладенец
Проблемите с водата в Аврен продължават
През 2024 г. България e сред най-засегнатите държави в ЕС от горски пожари
Защо противоборството между Китай и Япония расте
Парвулеску за целите на срещата Путин-Моди
Какво представлява T-Dome системата на Тайван и може ли да парира китайски атаки
Панета: Трябва да се види подготовката за операцията на 2 септември
Панета: Ще се изискват големи усилия от Конгреса по случая от 2 септември
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
Южна Корея започва първата си програма за ракети „въздух-въздух“
Любимата TikTok звезда на Италия: 84-годишна баба призовава инфлуенсърите да работят
Вдовецът на Тина Търнър си има нова приятелка, влюбен е в 60-годишна американка
Защо Джордж Клуни се ядосал на Брад Пит в далечната 1991 г.?
преди 10 години отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 10 години отговор Сигнализирай за неуместен коментар