В началото на ноември в македонската столица Скопие официално бяха представени автомобилите Great Wall, произвеждани в завода на Литекс Моторс в България край Ловеч.
Македония е първият пазар извън България, на който Литекс Моторс навлиза официално с произвежданите и предлаганите от компанията автомобили Great Wall.
Българският автомобилен производител планира да разширява присъствието на своята продукция и на останалите съседни на България пазари, както и на други пазари в Европа, сред които Италия, където марката Great Wall се радва на добри продажби.
Припомняме, че Great Wall Motors (GWM) е най-големият частен производител на автомобили в Китай и износител от азиатската страна. Компанията реализира автомобилите си Great Wall в над 120 страни по целия свят, включително е държави от Европейския съюз. GWM са първата и все още единствената независима китайска автомобилна компания, която има типово одобрение на продуктите си за продажба в ЕС.
Още новини за автомобили четете в Automedia.bg


Може ли изкуственият интелект да намали броя на върнатите покупки от е-магазини?
Бездомници превзеха подлезите във Варна (СНИМКИ)
Момиче се влюби в мъж, той я продаде за проститутка
41 пияни или дрогирани водачи спипа КАТ за ден
МОСВ започна спешен мониторинг на морските води заради блокирания танкер
Настоящият модел на поддържане на дефицити и дългове е към своя край
Нобелов лауреат за мир: Иран използва екзекуциите като „инструмент за репресии“
Фирми от САЩ разграбват редкоземните елементи, нужни на Европа за превъоръжаване
Мадуро знае, че Тръмп блъфира
Сигурността на Израел се нуждае от по-малко оръжие и повече диалог
Ландо Норис е новият шампион във Формула 1
Кризата във VW зачеркна два основни модела
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Синът на Арнолд Шварценегер, Кристофър, е копие на полубрат си Джоузеф Баена
Над 500 студенти посрещат 8 декември на Пампорово
Берое и Септември завършиха 0:0
Мъж е в тежко състояние след катастрофа на пътя София-Варна
Делян Добрев: Предишният вариант не беше бюджетът на ГЕРБ
преди 13 години Колите се ПРОИЗВЕЖДАТ в Китай и се СГЛОБЯВАТ в България. Както и да въртите и сучете, в тая кола няма нито един компонент, произведен в БГ. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 13 години Ами то всичко е сглобяване - закупуваш части от стотици различни доставчици и ги сглобяваш. Ако си мислите че големите авто-производители си правят всичко сами в заводите, много е изостанало като разбиране. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 13 години Така е абсолютно. Изключително голяма крачка напред е навлизането на македонския пазар, това означава, че има стабилен интерес към родните автомобили. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 13 години Производството на автомобили на практика е това- добра логистика. Няма производител който да произвежда коли от край до край. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 13 години Българския хейтър няма спирка,сигурно не можеш са спиш,докато не направиш уточнението,че не били произвеждани,а сглобявани.Нормално е да започнат първо да ги сглобяват тук,защото нямаме никакъв опит в автомобилното производство,но проекта предвижда в последствие да започнем и да ги произвеждаме тук.Вместо да се радваме,че има такъв инвеститор,който иска да произвежда автомобили у нас,ние започваме да търсим кусури и да обясняваме кое не било добре,а би трябвало да се надяваме,де е успешен защото така може да привлече и други такива производства след себе си. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 13 години "произвеждани в завода на Литекс Моторс" - По-скоро сглобявани. отговор Сигнализирай за неуместен коментар