Първа инвестиционна банка стартира услугата „Помощ от приятел“, за да могат клиентите да открият безкрайния дигитален свят от възможности, които предлага Моята Fibank.
Във всички клонове и офиси на банката в цялата страна всеки, който иска да научи повече за пълния обхват на наличните дигитални услуги в Моята Fibank или има нужда от консултация как да активира приложението, може да се обърне към служител на ПИБ.
По този начин с малка „Помощ от приятел“ всички клиенти ще имат възможността да научат как по-лесно и удобно да използват своето дигитално банкиране. С него те могат да спестят както време, така и до 75% от стандартните такси и комисиони при управлението на личните им финанси. Всеки ще може да разбере как да:
- добави сметки от други банки;
- да извършва онлайн плащания чрез лицево разпознаване;
- да си издаде виртуална карта само за няколко секунди;
- да промени лимитите по своите кредитни карти спрямо държавите, в които му се налага да ги използва;
- да заплаща комуналните си сметки без допълнителни такси;
- да закупи електронна винетка;
- да си открие сметка или депозит онлайн, както и да кандидатства за кредит или кредитна карта.
Чрез Моята Fibank можете да се възползвате дори и от динамиката в цената на международните пазари на златото, като си откриете „Златна сметка“. Тя дава възможност свободно да се планира с каква сума и по кое време да се закупи злато, а също така и в кой момент да се продаде част или цялата наличност, според моментната динамика на цената на актива спрямо лева, еврото и щатския долар.
Всичко това са само част от продуктите и услугите, които всеки клиент може да използва онлайн и за които всеки може да разбере повече чрез новата услуга на Първа инвестиционна банка - „Помощ от приятел“. Тя е напълно безплатна и е достъпна за всички клиенти на Fibank, без значение дали са физически или юридически лица.
Важно предимство за всеки клиент е, че освен персонална консултация от служител на банката, получава и денонощна поддръжка. Във всеки един момент, в който имате нужда от съдействие, може да се обърнете към нашите служители или да позвъните на телефон: 0700 12 777.
Първа инвестиционна банка е лидер в електронните разплащания и въвеждането на иновативни технологии в страната, предлагащи сигурно, бързо и достъпно дигитално банкиране за своите клиенти чрез Моята Fibank и мобилното приложение MyFibank.
Изключителният принос в развитието на иновациите в България, качеството на обслужване на клиентите и осигуряването на сигурна и надеждна система за дигитално банкиране донесоха на банката признанието за „Дигитална банка на годината – България“, връчено от базираното в Англия международно списание "Global Brands Magazine".


Хороскоп за 8 декември 2025
Скъпотия! Храните у нас продължават да поскъпват стремглаво преди еврото
7 декември е обявен за Международен ден на гражданската авиация
Виц на деня - 7 декември
Мачовете по ТВ днес (7 декември)
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
Kia показа дизайна на бъдещето си
Toyota се завръща във Ф1
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Александър Джартов: Бедствено положение е обявено за Ардино
Китайски изтребители насочиха радар за управление на огъня към японски самолети
Как "човекът на Тръмп" в НАСА ще изправари Китай в космоса?
Проходът Троян-Кърнаре е временно затворен
Япония е изправена пред криза, свързана с деменция