Alfa Romeo изнесе подробности около компактното спортно купе 4C, което предстои да излезе на пазара в Европа през октомври.
Базовата версия на модела ще се казва Essential и ще бъде ориентирана към пуристите. Тя е оборудвана с дигитален инструментален панел, кожен волан и седалки с текстилна тапицерия. Автомобилът пристига със сиви спирачни апарати, две крайни изпускателни тръби, и джанти с размер 17 и 18 инча.
За по-претенциозните, италианците предлагат Racing Pack, който добавя към горното спортен волан с кожени и микрофибърни секции, спортна изпускателна система, както и по-ниско спортно окачване. Тук клиентите ще могат да избират между 18 и 19 инчови джанти, обути с AR Racing гуми.
Alfa Romeo 4C ще се предлага и с Luxury Pack пакет, който се състои от кожена/микрофибърна тапицерия на седалките и Bi-LED предни светлини с карбонови декорации.
Срещу доплащане клиентите ще имат на разположение и набор от Mopar аксесоари за колата:
- специални джанти с размер от 17 до 19 инча и покритие в сиво или черно
- карбонов заден спойлер
- спирачни апарати в червено или жълто
- карбонови или хромирани капаци на страничните огледала
- карбонови детайли в интериора
- карбонови декорации около фаровете
- състезателна изпускателна система
- състезателно окачване с различни пружини и амортисьори, както и с по-дебели стабилизиращи щанги
Автомобилът се задвижва от 1,75-литров турбо двигател с 240 к.с. и 350 Нм. Той е комбиниран с трансмисия с два съединителя, която позволява на тежащата само 895 кг кола да се ускори за 4,5 секунди до 100 км/ч.
Максималната скорост достига 258 км/ч, а средният разход на гориво е 6,8 л/100 км.
За да запазят ниското тегло на автомобила, италианците са използвали карбон и алуминий за изграждането на неговото шаси. В състава на конструкцията присъстват и два интересни материала - SMS (Sheet Moulding Compound), който най-общо казано представлява полиестерен плат, усилен с фибростъкло, както и PUR-RIM, което е полиуретан, инжектиран под налягане в кухини и ключови зони на платформата.
4C има и специални стъкла, които са с около 15% по-леки от стандартните. Карбоновият монокок, върху който е базирана колата тежи само 65 кг.
Галерия със снимки, както и видео представяне на модела, водено лично от Джанкарло Фисикела, разгледайте в публикация на Automedia.bg
Галерия със снимки, както и видео представяне на модела, водено лично от Джанкарло Фисикела, разгледайте в публикация на Automedia.bg
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.


Никола Цолов стартира от първа редица в Абу Даби
Тъжна вест! Почина поетесата Ружа Велчева
Елхите във Варна вървят от 30 до 300 лева
Във Варна ще се проведе последното за годината събитие за събиране на стотинки
ЕС търси Меркосур, за да се конкурира със САЩ и Китай, но предлага малко
Турската лира остава стабилна, а икономисти очакват ново понижение на лихвите
Юанът става все по-използван при паричните преводи
Noventiq ускорява AI трансформацията в бизнеса с Microsoft Copilot и нова експертна специализация
Еврозоната бележи по-силен ръст от очакваното благодарение на вътрешното търсене
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
Audi готви още една изненада
Политик предложи премахване на червения светофар и знаците на пътя
Издигнаха къщички и палатки за протестиращите фермери край Промахон-Кулата
Тръмп е разтревожен от посещението на Путин в Индия
Патриарх Даниил отказа на краля на Йордания да участва в религиозен форум
Уран във водата на Харманли, жителите ще разчитат на водоноски