IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Новият флагман на Great Wall с фалстарт в Китай

Китайските производители все още не могат да се мерят с тези от премиум сегментите, твърдят експерти

11:16 | 13.05.14 г. 1
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка: Great Wall</em></p>

Снимка: Great Wall

Доста неприятности си навлече компанията Great Wall с пускането на новия си флагман – Haval H8 в Китай, съобщава Bloomberg. Производството на луксозния кросовър бе спряно, след като част от първите му купувачи се оплакаха от шум в скоростната кутия.

Обявяването на спирането на производството на модела доведе до рекордно падане на акциите на Great Wall за последните 6 години – с цели 17 %. Само преди година цената на акциите на компанията се качваше с големи темпове, а шефовете на китайския производител обявиха амбиции да застигнат и задминат по продажби марки като Jeep.
 
Анализаторите обясняват, че в Great Wall са допуснали сериозна грешка, след като са решили да влязат в сегмента на по-скъпите кросовъри, където да се борят с модели като Volkswagen Tiguan и Ford Kuga. В Китай Haval H8 се продава за около 32 100 долара.

Посочва се, че проблемът със скоростната кутия на модела се дължи на „недостатъчния опит на производителя в изследванията и разработките, както и в техническото производство на високотехнологична продукция“. В Great Wall обаче са на мнение, че ще продължат да усъвършенстват Haval H8 и ще подновят производството му, когато автомобилът достигне необходимото високо качество.

Според експертите на агенцията Bernstein проблемът е в калибрирането на 6-степенната автоматична скоростна кутия и неговото отстраняване ще бъде много трудно.

„Случаят с Haval H8 отново доказва, че китайските производители не могат да постигнат необходимите стандарти, за да се мерят с производителите от премиум сегменти“, твърдят от Bernstein.

Припомняме, че през януари Great Wall отложи пускането на модела заради негативните отзиви на китайските журналисти, които имаха възможност да го тестват. Това струва на компанията около 2,4 млрд. долара.

Още за Haval H8 вижте в Automedia.bg

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 15:54 | 11.09.22 г.
Специални проекти виж още
Още от Новини виж още

Коментари

1
rate up comment 1 rate down comment 0
atanasovg
преди 10 години
Проблема е,че Грейт уол много бързат и искат веднага да започнат да правят конкурентни и качествени автомобили в най-високите сегменти,а трябва да вървят крачка по крачка от по-ниските нагоре.А и имат доста повече потенциал да влязат сериозно в нишата на електромобилите,където би трябвало да имат доста повече специалисти.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
Финанси виж още