След като ID.Buzz беше официално представен на събитие в Хамбург през март, производството на електрическата модернизирана версия на емблематичния миниван Microbus е спряно в завода на Volkswagen в Хановер, Германия, поради проблеми с батериите, съобщава Automobilwoche, цитирайки регионалната телевизия NDR.
Открити са дефекти в батериите по време на проверка на качеството от страна на доставчика, информира звеното на концерна за търговски превозни средства Volkswagen Nutzfahrzeuge (Volkswagen Commercial Vehicles – VWCV).
В някои от батерийните модули, съставени от клетки, не е осигурена нужната производителност, информира Hannoversche Allgemeine Zeitung. Последствията от по-ниската мощност могат да се отразят върху размера на пробега и да скъсят живота на самата батерия.
Според VW от началото на производството в края на май в завода в Хановер се произвеждат по 45 електрически ID.Buzz на ден. До края на годината производственият темп трябва да се ускори до 140 коли на ден. В бъдеще общо 130 000 броя от минивана ще се произвеждат във фабриката годишно.
Пазарният дебют на модела е планиран за тази есен, като резервациите започнаха през май. Очаква се около 15 000 броя от електромобила да бъдат доставени до края на годината.
Двата варианта на ID.Buzz, пътнически и товарен, са оборудвани със 77-киловатчасова батерия, която захранва 150-киловатов мотор. Технически ID.Buzz е базиран на електрическия кросоувър ID.4, който използва платформата MEB.
Докато операциите в Хановер остават засегнати от проблемите с батериите, производството на VW в Цвикау се възстанови от прекъсванията заради нарушените вериги на доставка. От средата на месеца във фабриката вече работят три смени като производственият темп достига 1300 превозни средства на ден. В Цвикау се произвежда моделите ID.3, ID.4 и ID.5 за VW, както и Audi Q4 e-tron, Audi Q4 Sportback e-tron и Cupra Born.


Къде са най-опасните пътни отсечки във Варна
Унгарската МОЛ иска да купи чуждестранните активи на "Лукойл"
Защо плащаме скъпо за храна с неясен произход?
Освен че няма риба, намаляват и рибарите
Наша съседка е най-доброто място за пенсиониране
Дьоре от Hensold: Очаквам стоманено десетилетие
Мозъчни интерфейси и метавселени – докъде стига бъдещето на игрите?
Hensold: Пазарите са водени от настроението
Hensold очаква до 10-15г военните разходи да продължат
Hensold подкрепя някои доставчици на автопроизводителите в Германия
Китайски електромобил се разцепи при странна катастрофа
Един от най-добрите двигатели на Audi навърши половин век
Pininfarina възроди първото поколение на Honda NSX
Японски компании съдят администрацията на Тръмп заради митата
Bosch и Maserati ще спасяват ДВГ с водород
Османската династия ще съди турчин, живеещ в САЩ, представящ се за османски принц
3 зодии с шанс за изненадващи парични постъпления около пълнолунието на 4 декември
Аманда Сейфрид на 40 - актрисата блесна до Сидни Суини на червения килим
Суперхрани, които са бюджетни
Тайланд разреши алкохола от 14 до 17 часа
преди 3 години На дизайн са го докарали , вероятно и интериора е със стандартното качество за немският среден клас , демек добре кат за първите 10 годинки , ам и цената му е добра ... :))) отговор Сигнализирай за неуместен коментар