IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

General Motors временно спря платените реклами в Twitter

Twitter очевидно не може да се превърне в безплатно място, в което да се казва всичко без последствия, заяви Илон Мъск

11:23 | 29.10.22 г.
Автор - снимка
Създател
Снимка: Bloomberg L.P.
Снимка: Bloomberg L.P.

Американският автомобилен концерн General Motors Co. (GM) заяви късно в петък, че временно е спрял платените си реклами в Twitter, след като Илон Мъск придоби социалната мрежа, пише Ройтерс.

От GM посочиха, че поддържат връзка с Twitter "за да разберат посоката на платформата при новото ръководство".

Twitter не отговори веднага на запитвания за коментар. Мъск също така е и главен изпълнителен директор на производителя на електромобили Tesla - конкурент на GM.

През второто тримесечие продажбите на реклами са имал дял от над 90% в приходите на Twitter. По време на презентация, насочена към рекламодателите през май, някои от тях, включително някои брандове, вече бяха скептично настроени и имаха опасения за бъдещето на Twitter.

В навечерението на окончателното придобиване на социалната мрежа, Мъск публикува послание, с което заяви, че "Twitter очевидно не може да се превърне в безплатен за всички адски пейзаж, където може да се казва всичко без последствия!... Twitter се стреми да бъде най-уважаваната рекламна платформа в света, която подсилва вашия бранд и разраства бизнеса ви".

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 11:02 | 29.10.22 г.
Специални проекти виж още
Още от Новини виж още

Коментари

Финанси виж още