Китайският стартъп за автономни технологии Inceptio Technology заяви, че неговите камиони са изминали 100 милиона километра без инциденти, което е рекорд за логистичната индустрия, интегрираща тази технология, съобщава Bloomberg.
Системата на компанията покрива 83% от националните магистрали в Китай. Общо 1864 шофьори, управляващи роботизираните камиони от второ и трето ниво на автономност, са допринесли за постигането на крайъгълния камък, изтъква Inceptio.
Автономното шофиране се категоризира на различни нива в зависимост от това каква е степента на човешкото участие. Превозните средства от второ и трето ниво на автономност могат да изпълняват задачи, свързани с шофиране и навигация, но все още се изисква човешки фактор, докато при четвърто ниво и нагоре камионите могат да се движат без човек зад волана.
„Постигнахме известен първоначален успех на китайския пазар“, изтъква главният изпълнителен директор на Inceptio Джулиан Ма в интервю за Bloomberg. „До края на април търговският пробег на всички тежкотоварни камиони, задвижвани от Inceptio, надхвърли 100 млн. км. Това е най-голямото търговско внедряване на автономни камиони в световен мащаб“, добавя Ма.
Няма инциденти, твърдят от компанията.
Много маршрути за превоз на дълги разстояния варират между 1000 километра и 1500 километра. Системата на Inceptio може да покрие 90% до 99% от това, изтъква Ма, като водачите трябва да поемат само останалите от 1% до 10%.
В списъка с клиенти на компанията изтъпкват някои от най-големите логистични компании в Китай, включително ZTO Express и SF Express, както и марки за потребителски стоки като Budweiser и Nestle. Стартъпът се стреми да се разшири в международен план, като насочва вниманието си към други пазари, включително Япония, Бразилия, Европа и Близкия изток, добавя Ма.
Inceptio работи за включване на изкуствен интелект (ИИ) в своята технология, за да предложи по-бързи, интелигентни реакции при шофиране. Компанията разшири своите партньорства сред производителите на автомобили, за да включи Dongfeng Commercial Vehicle, China National Heavy Duty Truck Group и Foton Motor Co.


Трима се озоваха в арестите във Варна и региона заради наркотици
Арестуваха 33-годишен варненец за кражба
По 4987 евро от БВП се пада на човек от населението
НСИ: Работещите българи са 3, 726 млн. души
Осем пострадали при тежка катастрофа край Абланица
Airbus е на 133 самолета от годишната си цел
Gol.bg празнува: 20 години истинска спортна журналистика
Признаването на руската окупация ще отключи вълни от насилие далеч отвъд Украйна
Петролът поскъпва за 2-ри ден поред воден от перспективите за излишък на пазара
AI асистентите компенсират разликата между физическо и онлайн пазаруване
Малка кола на старо с автоматик – ето 4 сигурни предложения
Lexus LFA се завърна като... електромобил
Нова технология на Mercedes прави задните спирачки безсмислени
REST - една малко известна екстра в стари Audi-та и VW-та
Най-готините коли на шампиони във Формула 1
Звездата от Mortal Kombat Кари-Хироюки Тагава почина на 75 г.
Правителството или ще се самосрути, или ще бъде срутено от ДПС
Защитата на Благомир Коцев обжалва размера на гаранцията му от 200 000 лв.
ПП внесоха вота на недоверие: Бъдещето принадлежи на младите
Пиян младеж предизвика катастрофа с двама пострадали
преди 1 година Да не бяхме живели при соц, да не знаехме как се лъже и крие. Атомна централа взривиха и не разбрахме. Та на камиончетата ли няма да им излезе стъкмистиката. Те и от Ковидизмишльотина нямаха случаи за две години. Айдееееееееееееееееее фффффффффффффффффаааааааааааккккооооооооооооооооооооооо отговор Сигнализирай за неуместен коментар