Германският концерн Bosch се споразумя да продаде бизнеса си с продукти за сигурност и комуникационни технологии на частната инвестиционна компания Triton Partners, тъй като групата свива портфолиото си, съобщава Bloomberg.
Трансакцията включва три бизнес звена – видео, достъп и внедряване, както и комуникация, в които работят около 4300 души в 90 обекта по света.
Очаква се сделката да приключи до края на първата половина на 2025 г., като подлежи на регулаторни одобрения.
Въпреки че финансовите условия не са оповестени, източници, запознати с въпроса, посочват, че активите могат да бъдат оценени на около 700 млн. евро.
Продажбата ще намали портфолиото на Bosch след споразумението на стойност 8 млрд. долара за придобиването на бизнеса с отопление и вентилация на Johnson Controls International Plc по-рано тази година. През октомври 2023 г. компанията заяви , че планира да продаде по-голямата част от продуктовия си бизнес на звеното за строителни технологии. Последният отчете приходи от 2,6 млрд. евро за миналата година.
Bosch заяви миналия месец, че планира да съкрати 5500 работни места в световен мащаб, главно в Германия, тъй като проблемите на автомобилната индустрия се разпространяват във веригата на доставки. Bosch, най-големият доставчик на авточасти в света по приходи, ще съкрати позиции, свързани с продукти за автономно шофиране и управление на автомобили в Германия, информираха по-рано представители на германския профсъюз IG Metall.
Triton набра повече от 18 млрд. евро, като се фокусира върху основните сектори на бизнес услуги, индустриални технологии и здравеопазване. В Германия частната инвестиционна компания притежава доставчика на решения за вентилация на сгради FläktGroup и производителя на промишлени топлообменници Kelvion.


Костадинов зове за бойкот на Евровизия
Турнир по акробатичен рокендрол се провежда днес във Варна
Проливните дъждове предизвикаха нови наводнения край Царево
Благотворителен кулинарен фестивал за Никулден се провежда във Варна
Авария остави район на Варна без вода в събота
Империята на китайските пристанища, част 5
Как чуждестранните автомобилни гиганти могат да се закрепят на китайския пазар
Империята на китайските пристанища, част 4
Империята на китайските пристанища, част 2
Империята на китайските пристанища, част 1
Кога са изобретени електрическите прозорци
Новото AUDI E7X изобщо не прилича на... Audi
Мercedes реши близкото бъдеще на G-Class
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Любен Дилов-син: Готови сме за избори, но държавата има нужда от бюджет
ЦСКА се огледа в норвежец, оценен на 5 млн. евро
Опра Уинфри демонстрира талия на оса, след като отслабна драстично
Путин и неговите роли: Какво са знаели германските тайни служби?
Генерациите в сблъсък: защо днешните различия са толкова остри