Новият Opel Astra OPC EXTREME, който ще направи своята световна премиера след шест дена на автомобилното изложение в Женева, е наистина екстремен, съобщават от германската автомобилна марка. Това е най-мощната версия на спортната модификация на Opel Astra.
Новият Opel Astra OPC EXTREME е разработен и настроен на Северната дъга на пистата Нюрбургринг. Двигателят му е познатия 2,0-литров с четири цилиндъра, който задвижва версията OPC, но е модифициран да генерира над 300 к.с. максимална мощност.
Нещо повече, моделът е разработен директно на базата на версията Cup и пренася чисто състезателни технологии върху пътя.
Astra OPC EXTREME има по-ниско с около 100 кг тегло в сравнение с обикновената Astra OPC, като това е постигнато чрез използването на карбон за определени елементи от каросерията и купето - задните крила, дифузьора, предния спойлер, предния капак, напречната греда за усилване на окачването, колелата, вентилацията на задните колела, покрива, волана и др. С цел намаляване на масата предните калници са изработени от алуминий, а задните седалки в купето са премахнати.
Колата разполага също така с 6-бутални спирачни апарати Brembo с диаметър на предните дискове 370 милиметра. Гумите са с размер 245/35 и диаметър 19 цола, като са специално разработени за EXTREME. Окачването също е спортно, оборудвано с койловъри.
"EXTREME е новият върхов модел в гамата на нашата Astra с всички качества на един супер спортен автомобил", отбелязва изпълнителният директор на Opel д-р Карл-Томас Нойман.
Ако реакцията на публиката е положителна, Opel планира производството на ограничена серия на този супер спортен, легализиран за обществените пътища модел.
Още снимки вижте в Automeida.bg
Нещо повече, моделът е разработен директно на базата на версията Cup и пренася чисто състезателни технологии върху пътя.
Astra OPC EXTREME има по-ниско с около 100 кг тегло в сравнение с обикновената Astra OPC, като това е постигнато чрез използването на карбон за определени елементи от каросерията и купето - задните крила, дифузьора, предния спойлер, предния капак, напречната греда за усилване на окачването, колелата, вентилацията на задните колела, покрива, волана и др. С цел намаляване на масата предните калници са изработени от алуминий, а задните седалки в купето са премахнати.
Колата разполага също така с 6-бутални спирачни апарати Brembo с диаметър на предните дискове 370 милиметра. Гумите са с размер 245/35 и диаметър 19 цола, като са специално разработени за EXTREME. Окачването също е спортно, оборудвано с койловъри.
"EXTREME е новият върхов модел в гамата на нашата Astra с всички качества на един супер спортен автомобил", отбелязва изпълнителният директор на Opel д-р Карл-Томас Нойман.
Ако реакцията на публиката е положителна, Opel планира производството на ограничена серия на този супер спортен, легализиран за обществените пътища модел.
Още снимки вижте в Automeida.bg
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.


Хороскоп за 8 декември 2025
Скъпотия! Храните у нас продължават да поскъпват стремглаво преди еврото
7 декември е обявен за Международен ден на гражданската авиация
Виц на деня - 7 декември
Мачовете по ТВ днес (7 декември)
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
Kia показа дизайна на бъдещето си
Toyota се завръща във Ф1
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Александър Джартов: Бедствено положение е обявено за Ардино
Китайски изтребители насочиха радар за управление на огъня към японски самолети
Как "човекът на Тръмп" в НАСА ще изправари Китай в космоса?
Проходът Троян-Кърнаре е временно затворен
Япония е изправена пред криза, свързана с деменция