Германският автомобилен производител BMW представи официално версията кабриолет на новото поколение М4. Премиерата на модела пред публика ще се състои този месец на изложението в Ню Йорк, а продажбите ще стартират по-късно през годината.
Задвижването на напълно новото BMW M4 Convertible е поверено на познатия от М3 Sedan и М4 Coupe новоразработен редови шестцилиндров двигател с технология M TwinPower Turbo. От трите литра работен обем двигателят извлича максимална мощност от 431 к.с., а максималният въртящ момент от 550 Нм е на разположение в широк оборотен диапазон - между 1 850 и 5 500 об/мин.
Това осигурява на M4 Convertible ускорение от 0 до 100 км/ч за само 4.6 сек. А при модела, оборудван с опционалната седемстепенна М скоростна кутия с два съединителя, дисциплината отнема дори по-малко - 4.4 сек. Максималната скорост на движение е ограничена по електронен път на 250 км/час.
Що се отнася до потреблението на гориво, официалната информация сочи, че моделът има среден разход на гориво от около 9 литра на 100 км. Вредните СO2 емисии са в рамките на 213–203 г/км.
Съставеният от три части сгъваем метален покрив - основата новост при M4 Convertible спрямо М4 Coupe - се отваря за около 20 секунди с натискане на бутон и може да функционира при скорост до 18 км/ч. Вместимостта на багажника при отворен покрив е 200 л., а при затворен потребителят ще разполага с 370 л.
При създаването на модела инженерите на компанията са заложили на интелигентната олекотена конструкция. Така например предният капак и предните странични панели, както и много от компонентите на окачването, са изработени от алуминий. При новото BMW M4 Convertible се използва и много лекия, но и екстремно здрав материал CFRP (карбонов композит). От CFRP е произведен кардановия вал, който е цял и без междинна опора, с което се постига значително намаление на теглото и на въртящите се маси. Напречната греда от CFRP между опорите на окачването в моторния отсек има тегло само 1,5 кг., като в същото време е значително по-здрава от сравним елемент от алуминий. Предприетите мерки за понижаването на теглото осигуряват собствено тегло по DIN от само 1 750 кг. – или около 60 кг. по-малко спрямо предишния модел.
Новият M4 Convertible разполага с активен М-диференциал, BMW M Compound спирачки и настроено от спортното подразделение електромеханично кормилно управление на волана. Като опция могат да се поръчат адаптивно М-окачване с режими COMFORT, SPORT и SPORT+, карбон-керамични спирачки със златисти спирачни апарати и много други, сред които и ексклузивните опции на BMW Individual.
Всички подробности, включително цените, ще бъдат разкрити на 16 април, когато ще се състои официалната премиера на модела.
Още снимки вижте в Automedia.bg


Вижте кои са най-устойчивите на ръжда коли на старо
Спипаха поредния варненец с дрога
Арестуваха варненец, системно отказвал тестове за дрога на пътя
1500 души дойдоха на погребение.... на 12-годишен миниван
Градската елха във Варна грейна с тържествен концерт (СНИМКИ)
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Дакота Джонсън, Нина Добрев и Ана де Армас демонстрираха супер фигури в чернo
Как да преодолеем усещането, че не сме достатъчно добри?
Джеймс Камерън все още е лудо влюбен в звездата си от „Титаник“ Сузи Еймис
Кейт Уинслет дойде с красив млад кавалер на червения килим
Бърнаут или липса на витамини?