Японската компания Daihatsu представи новото поколение на модела Copen. Моделът, известен като най-малкия купе-кабриолет в света, е получил нова платформа, модерен дизайн и предлага почти неограничени възможности за персонализация на екстериора и интериора.
Дизайнът на новия Copen е заимстван от концепцията Kopen XMZ, която компанията разкри преди няколко месеца. По-любопитна е обаче възможността за персонализация, която предлага кабриото. Тя обхваща както екстериора, така и интериора. Клиентите могат да избират сами оформлението и цвета на всички външни панели, като изключение правят само покривът и вратите. Интериорът също може да бъде създаден според изискванията на конкретния клиент. Сред екстрите на борда са бутон за стартиране на двигателя, седалки с подгряване, климатроник, предно стъкло с подгряване, инфо-развлекателна система и др.
Новият Copen е получил и ново монокок шаси, което предоставя три пъти по-голяма твърдост на купето в сравнение с предишния модел, като също така подобрява значително устойчивостта на усукване. Нов е и покривът с електрическо управление, който се състои от две части и тежи само 40 кг.
Размерите на колата остават компактни, за да може тя да попадне в категорията автомобили в Япония, наречена Kei cars. Моделът има дължина от 3395 мм, височина от 1280 мм и широчина от 1475 мм.
Новият Copen ще се предлага само с един двигател - бензинов с три цилиндъра и мощност 64 к.с. Задвижването е към предните колела, а клиентите ще могат да избират между 5-степенна ръчна скоростна кутия или CVT трансмисия със 7 предавки.
Новият модел на компанията Daihatsu, която вече обяви, че напуска пазара на Европа, ще се предлага в Япония от началото на 2015 г. Цените стартират от 13 000 евро.
Още снимки вижте в Automedia.bg
Daihatsu представи новия Copen
Миниатюрното кабрио е преминало през пълна промяна
15:16 | 23.06.14 г.Снимка: Daihatsu
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
напиши коментар
-
Италия планира да инвестира 10 млрд. евро в производство на чипове
-
Защо Китай продължава да прави повече коли, отколкото има нужда?
-
Полша може да намали тарифите на електроразпределителните фирми с една пета
-
Германия обмисля смекчаване на контрола върху китайските инвестиции
-
Макрон е отворен за обсъждане на ядрената отбрана на Европа
-
САЩ и Европа се нуждаят от геополитическа стратегия за изкуствения интелект
-
Възходът на соларната индустрия хвърля сянка върху земеделските земи в САЩ
-
Защо Китай продължава да прави повече коли, отколкото има нужда?
-
Зеленски: Русия насочва атаките си срещу съоръжения, доставящи газ на ЕС
-
Необичайните велосипедни алеи, които се появиха в Единбург
-
Бойко Ноев: Русия осъществява директно терористични операции на българска територия
-
Технологичната война между САЩ и Китай е напът да навлезе в нова, по-гореща фаза
Специални проекти виж още
Коментари
Финанси виж още
-
Акция на седмицата: "Неохим" АД
-
S&P 500 и Nasdaq отбелязаха най-добрата си седмица от ноември 2023 г.
1 -
Кристиан Нойер: ЕЦБ може да не е в синхрон с Фед през някои тримесечия
-
Лихвите по жилищните и потребителските заеми намаляват и през март
-
Издръжката на БНБ за 2023 г. е близо 133 млн. лева
3 -
Европейските банкови акции достигнаха най-високото си ниво от 2015 г. насам