IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Lidl увеличава натиска над конкурентите в Англия

Германската верига ще увеличи с 1200 паунда годишното заплащане на голяма част от своите 17 хил. служители в страната

12:33 | 18.09.15 г.
Автор - снимка
Създател
<p>
	Служителите на Lidl&nbsp;ще бъдат сред най-добре платените в сектора на супермаркетите във Великобритания. <em>Снимка: Ройтерс</em></p>

Служителите на Lidl ще бъдат сред най-добре платените в сектора на супермаркетите във Великобритания. Снимка: Ройтерс

Германската верига за търговия на дребно Lidl разширява ценовата си война във Великобритания. Тя става първата компания от сектора, която обявява, че ще увеличи с около 1200 паунда (1640 евро) на година заплащането на голяма част от своите 17 000 служители на Острова. По този начин тя се съобразява с препоръката на независима организация за минималната ставка на заплащането, предава DPA. 

“По този начин признаваме, че всеки отделен служител е интегрална част от екипа Lidl и че приносът на всеки един е от съществено значение“, пояснява директорът на Lidl за Великобритания Рони Готшлих. По думите му служителите на компанията ще бъдат сред най-добре платените в сектора на супермаркетите.  

Така в обширна част на Острова минималната заплата на час се покачва средно до 8,20 лири (11,20 евро), а в Лондон – до 9,35 паунда (12,80 евро). В момента Lidl плаща по 7,30 паунда на час извън Лондон и по 8,03 лири в столицата. Така с новите тарифи заплащането в Lidl е с почти 1 лира над това на конкуренцията. Новите равнища са над задължителното минимално заплащане, което британското правителство въвежда от април догодина за служителите над 25 години. Компанията посочи, че вдигането на заплащането ще й струва допълнително 9 милиона лири на година.

Германските дискаунтери Lidl и Aldi от години водят агресивна ценова война във Великобритания и промениха съществено ландшафта в този бранш. Всички местни големи конкуренти, сред които и Tesco, Asda, Sainsbury's и Morrisons, отчитат спадове и намаляващ брой клиенти, докато Aldi и Lidl се радват на сериозни ръстове. 

Във Великобритания Lidl има около 600 магазина, но възнамерява да увеличи броя им значително.

Веригата е представена и в България и откакто стъпи в страната преди пет години, веригата откри 78 магазина в 41 града. Към момента за компанията работят около 1 800 души в цялата страна.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 09:29 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още