Социалната медия Twitter е премахната от още една голяма B2B платформа. И този път става дума за една от най-големите компании в технологичната индустрия.
Microsoft Corp. съобщи, че нейните инструменти за планиране и модерация на социални медии за рекламодатели вече няма да поддържат Twitter, след като социалната мрежа, собственост на Илон Мъск, започна да събира такси за достъп до своя програмен интерфейс.
Microsoft ще премахне Twitter от своя план Microsoft Advertising през следващата седмица, обяви софтуерният концерн.
„От 25 април 2023 г. интелигентните кампании с мултиплатформеност вече няма да поддържат Twitter", заяви Microsoft. Подобен имейл е започнал да се изпраща до потребителите на Microsoft Advertising, в който се посочва, че „Центърът за цифров маркетинг (DMC) няма да поддържа Twitter от 25 април 2023 г.".
От тази дата потребителите вече няма да могат да получават достъп до акаунта си в Twitter чрез инструмента за управление на социалните медии на Digital Marketing Center, твърди Microsoft. Потребителите също така вече няма да могат да планират, създават или управляват туитове или чернови на туитове. Освен това потребителите няма да могат да преглеждат своите минали туитове и ангажираност в платформата Microsoft Advertising.
Мъск реагира на съобщението, като обвини Microsoft, че използва данните на Twitter „незаконно", и заплаши със съдебно дело. Милиардерът, който купи Twitter миналата година, променя политиката на компанията, като тя започна да таксува бизнеса за достъп до нейния поток от данни.
Услугата Smart Campaigns на Microsoft помага на рекламодателите да управляват кампании в социалните медии в услуги, включително Facebook, Instagram и LinkedIn.
Производителят на софтуер е най-големият инвеститор в OpenAI - изследователската лаборатория за изкуствен интелект, която Мъск съосновава, преди да се раздели с екипа и да напусне през 2018 г. Сега Мъск създава свое собствено конкурентно предприятие в областта на изкуствения интелект.
Макар че услугата на Microsoft за социални медии се предоставяше безплатно на рекламодателите, тя беше представена на видно място в таблото за управление на Центъра за цифров маркетинг на Microsoft Advertising. Тя работеше успоредно с инструментите за платена реклама в социалните мрежи и в търсачката на платформата, които помагаха на фирмите да провеждат и управляват своите платени рекламни кампании в платформи като Google Ads, Facebook и Instagram, както и рекламата в търсачката на Microsoft.
Фирмите, които използват Microsoft Advertising, все още ще могат да управляват и създават съдържание за Facebook, Instagram и LinkedIn чрез платформата, точно както можеха и преди.
Миналата година Microsoft реализира над 12 млрд. долара приходи от цифрова реклама, създавана, управлявана и пускана чрез нейната рекламна платформа.


Арестуваха 33-годишен варненец за кражба
По 4987 евро от БВП се пада на човек от населението
НСИ: Работещите българи са 3, 726 млн. души
Осем пострадали при тежка катастрофа край Абланица
Борисов: Помолих Теменужка Петкова да махне от бюджета това, което искаха бизнесът и синдикатите
Airbus е на 133 самолета от годишната си цел
Gol.bg празнува: 20 години истинска спортна журналистика
Признаването на руската окупация ще отключи вълни от насилие далеч отвъд Украйна
Петролът поскъпва за 2-ри ден поред воден от перспективите за излишък на пазара
AI асистентите компенсират разликата между физическо и онлайн пазаруване
Малка кола на старо с автоматик – ето 4 сигурни предложения
Lexus LFA се завърна като... електромобил
Нова технология на Mercedes прави задните спирачки безсмислени
REST - една малко известна екстра в стари Audi-та и VW-та
Най-готините коли на шампиони във Формула 1
Защитата на Благомир Коцев обжалва размера на гаранцията му от 200 000 лв.
ПП внесоха вота на недоверие: Бъдещето принадлежи на младите
Пиян младеж предизвика катастрофа с двама пострадали
Варненски пожарникари с календар като Victoria's Secret
Вълнуващи празнични предложения от А1: Премиум смартчасовници с до 600 лв. отстъпка