IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Twitter кандидатства за лиценз за парични трансфери във всички щати 

При обновяването си социалната мрежа ще се фокусира върху видеото и търговията 

08:17 | 19.06.23 г.
Автор - снимка
Създател
Снимка: EPA/SEDAT SUNA
Снимка: EPA/SEDAT SUNA

Twitter планира да се фокусира върху видео, създатели и търговски партньорства, за да съживи бизнеса на компанията за социални медии отвъд цифровата реклама, става ясно от презентация за инвеститори на собственика Илон Мъск и новия главен изпълнителен директор Линда Якарино, която е била прегледана от Ройтерс.

Якарино, която започна работа като главен изпълнителен директор на 5 юни, заяви пред инвеститорите на Twitter в четвъртък, че компанията е в начални разговори с политически представители и такива на развлекателния бизнес, платежни услуги и издатели на новини и медии за потенциални партньорства, казва запознат източник, който е говорил с агенцията при условие на анонимност. 

Според източника Якарино за първи път се е обърнала към инвеститорите на компанията.

След като Мъск придоби Twitter през октомври, фирмата за социални медии се сблъска с месеци на хаос, включващ уволнения на хиляди служители, критики заради слабата модерация на съдържанието и отлив на много рекламодатели, които не искаха рекламите им да се появяват до неподходящо съдържание.

Наемането от Мъск на Якарино, дългогодишен рекламен мениджър, който модернизира продажбите на реклами в развлекателния и новинарски конгломерат NBCUniversal, собственост на Comcast, беше сигнал, че цифровите реклами остават приоритет за Twitter.

Някои фирми за закупуване на реклами препоръчаха на клиентите си да преустановят разходите за реклама в Twitter след поглъщането. Тези препоръки са били отменени и нито една от големите рекламни холдингови компании в момента не препоръчва пауза, става ясно от слайд, показан по време на презентацията.


Добре познати марки, сред които Warner Bros, Mondelez, McDonald's и Walmart, са възобновили рекламата си в Twitter след първоначалните паузи, се казва в слайда.

Якарино е казала на инвеститорите, че разходите за реклама в няколко категории рекламодатели вече са се увеличили с поне 40% на годишна база, включително в областта на здравеопазването, потребителските стоки и финансовите услуги. 

Ръководител на Twitter отказва да коментира темата. 

Под ръководството на Мъск Twitter промени бизнес името си на X Corp. и така отрази визията на милиардера за създаване на „супер приложение", подобно на китайското WeChat, което според него ще включва цифрови плащания и други услуги.

Според слайд от презентацията Twitter кандидатства за „лицензи за трансфер на пари" във всички 50 щата на САЩ.

Компанията се е фокусирала и върху увеличаването на видеосъдържанието в платформата. Вертикалното видео вече съставлява повече от 10% от времето, прекарано в Twitter, се казва в друг слайд.
Линда Якарино по време на сесия на Световния икономически форум. Снимка: Jason Alden/Bloomberg Линда Якарино по време на сесия на Световния икономически форум. Снимка: Jason Alden/Bloomberg
Бившият водещ на Fox News Тъкър Карлсън стартира ново предаване по-рано този месец в платформата, наречено „Тъкър в Twitter".

Twitter предвижда, че ще може да продава реклами и спонсорство заедно с видеоклиповете на Карлсон и други създатели на съдържание, казва източникът.

През последните дни Якарино също така е казала на колегите си, че Мъск е изразил силна подкрепа за нейните идеи и работните взаимоотношения са започнали положително. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 07:36 | 19.06.23 г.
Специални проекти виж още
Още от Социални мрежи виж още

Коментари

Финанси виж още