IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore

LinkedIn пуска Mini Sudoku и засилва предложенията си на игри

Компанията все пак изтъква, че игрите не са основния ѝ фокус

21:04 | 12.08.25 г.
Снимка: Bloomberg
Снимка: Bloomberg

LinkedIn пусна нова игра за 1,2 млрд. потребители на професионалната социална мрежа. Става дума за миниатюрна версия на судоку - стара игра с богата история, пише CNBC.

Новото Mini Sudoku е шестата игра на LinkedIn. При нея обаче традиционната мрежа 9 на 9 е намалена и идеята е да се реши за две или три минути.

„Не искаме да имаме пъзел в LinkedIn, който се решава за 20 минути, нали?“, коментира Лакшман Сомасундарам, старши продуктов директор в звеното на Microsoft. „Ние не сме за игри все пак“.

Предложението има потенциала да предизвика носталгия и да породи съревнование между колеги, приятели и членове на семейството за това колко бързо може да се реши пъзелът.

Както и при другите пъзели в приложението, Mini Sudoku става все по-трудно с напредването на дните през седмицата.

LinkedIn добави игри в платформата си миналата година, за да засили забавлението и да даде на потребителите нещо ново, за което да говорят помежду си.

Милиони хора играят игрите на LinkedIn всеки ден, коментира говорителят на компанията. Поколението Z е водещата демографска група. От тези, които играят днес, 86% ще се върнат утре, а 82% ще играят следващата седмица, допълва говорителят.

Създадена през 2003 г. и придобита от Microsoft за 27 млрд. долара през 2016 г., LinkedIn остава в режим на растеж. Приходите ѝ се увеличили с около 9% до 4,6 млрд. долара през последното тримесечие, а броят на потребителите ѝ достигна 1,2 милиарда. Социалните мрежи на Meta са по-популярни, с общо 3,5 милиарда потребители дневно и 22% ръст на приходите.

За разлика от Meta, LinkedIn предоставя на работодателите инструменти за намиране на кандидати, а търсещите работа могат да кандидатстват за свободни позиции, изброени на сайта. LinkedIn също така насърчава персонализиран поток от видеоклипове, подобно на YouTube на Google, TikTok и собствените Facebook и Instagram на Meta.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 19:22 | 12.08.25 г.
Най-четени новини
Още от Социални мрежи виж още

Коментари

Финанси виж още