От 13-и до 15-и май петте водещи телевизионни мрежи в САЩ - ABC, NBC, CBS, Fox и Univision, се събраха в Ню Йорк, за да обявят официалната си есенна програма, съобщи BusinessWeek. Освен всичко останало, те намекнаха, че ще преместят акцентите в програмите си през зимата. Или пък лятото.
По-рано телевизиите пускаха новите си предавания два пъти годишно - един голям дебют през есента, както и още един за свежест и съживяване през пролетта. На фона на изобилието от кабелни канали и изненадващия успех на "Downtown Abbey"по PBS и "The Bible" по History Channel, те бяха принудени да прибегнат към по-неясни програмни модели, коментира Джими Кимъл по време на презентацията на ABC.
Кевин Райли от Fox описа ситуацията като заяви, че конкуренцията се е променила коренно. През тази година "мрежите наистина ще се опитат да счупят ограниченията на традиционния сезон на излъчвания".
Това не е нов подход, но по-рано той бе използван основно от по-слаби играчи. Сега дори и големите го правят. "AMC пусна премиерата на "The Walking Dead" през февруари - средата на сезона, като го направи в същата вечер, в която се излъчваха Грамитата", обясни Брад Адгейт от Horizon Media - компания, изучаваща развлекателния бизнес. Шоуто за зомбита привлече впечатляващите 12,3 млн. зрители - едва по-малко от половината от аудиторията на наградите Грами.
В миналото навиците на американските телевизионни зрители се определяха от големите мрежи, че заради DVR-ите и стрийминг програмите като Netflix и Hulu, сега те са в позиция на догонване. Освен че разменят сезоните, телевизиите се насочват и към по-висококачетствени, дългоформатни програмни схеми, които имат сериозна онлайн аудитория.
Няма обаче ясна система за измерване, която би могла да помогне на рекламодателите да разберат къде да харчат парите си. (Все пак, те продължават да харчат: през 2012 г. телевизионната реклама е нараснала със 7%, според Nielsen).
Въпреки цялата тази несигурност една мрежа остава спокойна: ESPN. "Няма друг жанр, представящ се по-добре от спорта на този фрагментиран и претрупан пазар", коментира Ед Ерхард от ESPN. "Всички продължават да гледат спорт на живо". Разбира се, с разпространението на таблетите и мобилните устройства, въпросът за ESPN вече няма да е кога ще се включат хората, а къде и как гледат, пише още BusinessWeek.


Вижте кои са най-устойчивите на ръжда коли на старо
Спипаха поредния варненец с дрога
Арестуваха варненец, системно отказвал тестове за дрога на пътя
1500 души дойдоха на погребение.... на 12-годишен миниван
Градската елха във Варна грейна с тържествен концерт (СНИМКИ)
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Дакота Джонсън, Нина Добрев и Ана де Армас демонстрираха супер фигури в чернo
Как да преодолеем усещането, че не сме достатъчно добри?
Джеймс Камерън все още е лудо влюбен в звездата си от „Титаник“ Сузи Еймис
Кейт Уинслет дойде с красив млад кавалер на червения килим
Бърнаут или липса на витамини?