Рекламодателите започват да насочват повече пари към Facebook Watch, но платформата за гледане на видеа продължава да изостава значително по приходи и аудитория спрямо YouTube, пише Wall Street Journal.
Facebook направи Watch, за да привлече повече видео реклама с професионално създавани предавания, като „Red Table Talk” на Пинкет Смит и „The Real World” на MTV. Освен това Facebook позволява на потребителите да качват видеа, които да се появяват в Watch и, ако бъдат одобрени от компанията, да печелят пари от реклами.
Рекламодателите и агенциите за покупка на реклами посрещнаха Watch с предпазлив оптимизъм през август 2017 г. Facebook има над милиард потребители, но те не гледат на него като на място за гледане на качествено съдържание от този тип.
"Не ползвам Facebook по този начин“, коментира Джордан Джейкъбсън, ръководител Социални мрежи в дигиталната агенция iProspect. “Но Facebook все още е един от двата медийни партньора във всеки един медиен план, и те имат една от най-големите банки от акаунти в света, затова не бих ги отписал“.
Агенцията харчи поне няколко стотин процентни пункта повече на Watch тази година, посочва Джейкъбсън.
Говорителка на Facebook е отказала да коментира размера на приходите от видео реклама на Facebook Watch.
Според агенциите за купуване на реклама рекламодателите с времето са започнали да симпатизират повече на Watch.
Има два начина за купуване на видео реклама във Facebook. Рекламодателите могат да платят за пускането им в нюзфийда на Facebook или за предлагането им преди или по време на видеа, което обичайно значи видео съдържание в Watch.
Майк Хенри, главен изпълнителен директор на Open Slate, технологична компания, която предлага услуги за сигурност на марката на рекламодатели в YouTube и Facebook, твърди, че всички 40 клиенти, използващи Facebook продукти, планират да похарчат поне „шестцифрени, а понякога и седемцифрени“ суми за реклами в Watch.
Рекламодателите, които се насочват към тази платформа, не го правят заради сравненията с YouTube. През юни Facebook заяви, че Watch има 720 млн. потребители месечно по целия свят, които са прекарали поне по минута в платформата. През декември те бяха 400 млн. За сравнение през май YouTube заяви, че има 2 млрд. месечни потребители, от 1,9 млрд. миналото лято.
Facebook Watch остава в сянката на YouTube, която ще генерира 18 млрд. долара нетни приходи тази година според оценка на анализатора на Needham & Co Лора Мартин.


Във Военноморския музей представят най-новите си експонати, дарени през 2025 г.
Облачно време на много места в страната днес
Хороскоп за 6 декември 2025
Един район във Варна остава без вода днес
Без ток във Варна на 5 декември 2025
Луксозните марки и автомобилите помрачават прогнозите за Франция и Германия
Коалицията на Мерц е на ръба при решаващо гласуване за пенсионната реформа
Warner Bros. започва преговори за сключване на ексклузивна сделка с Netflix
Моди разстила червен килим за Путин, въпреки натиска от САЩ
Дьоре от Hensold: Очаквам стоманено десетилетие
Нова технология на Mercedes прави задните спирачки безсмислени
REST - една малко известна екстра в стари Audi-та и VW-та
Най-готините коли на шампиони във Формула 1
Новата суперкола на Toyota – V8 с 640 к.с. и алуминиево шаси
Китайски електромобил се разцепи при странна катастрофа
Премиер, вицепремиер и министър на блицконтрол в НС
Борисов за протеста пред дома му: Ще дойде време да ходят пред техните къщи
Внукът на Мохамед Али ще подгрява Кобрата в Дубай
Червен код в Гърция, бурята "Байрон" настъпва здраво
ГДБОП и ДАНС разбиха група за ДДС измами, завлекли хазната с милиони