Първото специализирано обучение “Data Driven Communications” ще се проведе през месеците септември и ноември 2021 г. под формата на два последователни двудневни мasterclass-ове. Те се организират по инициатива на IAB България и БДВО и целят да хармонизират знанията на комуникаторите към новите изисквания, наложени от развитието на дигиталните технологии.
Masterclass-овете ще се проведат на 18-19 септември и 20-21 ноември 2021 г. и ще бъдат разделени на 6 модула с различна тематика. Фокус на обученията е взаимовръзката между комуникациите и дигиталната трансформация на организациите.
Сред темите, които са разделени в 6 модула, ще бъдат разглеждани: PR, базиран на данни, стратегическата роля на PR-а като консултантска функция в компанията и използването на данни за определяне и постигане на целите, трансформация на медиите и използване на дигиталната екосистема за ефективни PR комуникации, влияние на дигитализацията върху работодателската марка и др.
„Дигитализацията е процесът, за който говорим от много време и който категорично промени професията ни през изминалата и тази година. Важно е практическите знания, които придобихме, да бъдат систематизирани и обвързани с вече установените добри пратики и стратегически умения в комуникациите. Това е и причината да стартираме „Data Driven Communications”, коментираха Николай Бойков, председател на IAB България, и Елена Матеева, изпълнителен директор на БДВО.
„Нашата професия е може би една от най-бързо променящите се в световен мащаб. Настоящето, а и бъдещето налагат комуникаторите да са хибридни специалисти с разнообразни, взаимодопълващи се и непрекъснато обновявани знания и умения. За да сме адектватни на тези изисквания, ние разчитаме на партньорствата, каквото е и това с IAB България“, допълни Елена Матеева.
Всеки от модулите ще бъде воден от представители и от двете организации, за да бъдат застъпени гледните точки на ПР експертите и на експертите по дигитални комуникации. Сред лекторите ще бъдат признати експерти по темите като Николай Бойков, Executive Director Operations на All Channels Communication Group, Ива Григорова, Директор MSL/Publicis Groupe България, Гергана Георгиева, Мениджър „ПР, КСО и вътрешни комуникации“ в Management Financial Group, Анита Бедин, Гергана Бендурска, Директор на дирекция "PR и комуникации, Банка ДСК, Мила Миленова, Директор „Корпоративни и маркетингови комуникации“ в Обединена българска банка и др.
За повече информация и записвания.
Членовете на двете организации ползват 50% отстъпка.


Оперираха Здравко от "Ритон"
Изтеглиха жребия за световното по футбол през 2026 г. Вижте всички групи
Спасители във Варна извадиха немска овчарка от 25-метров кладенец
Проблемите с водата в Аврен продължават
През 2024 г. България e сред най-засегнатите държави в ЕС от горски пожари
Защо противоборството между Китай и Япония расте
Какво представлява T-Dome системата на Тайван и може ли да парира китайски атаки
Биткойн към $50 000 и злато към $5 000? Ще се върнем ли към нормалното в 2026 г.
Как Украйна да получи замразените милиарди на Русия
Netflix купува Warner Bros. за $72 млрд. в брой и акции
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
Защо Джордж Клуни се ядосал на Брад Пит в далечната 1991 г.?
Кейт Мидълтън впечатли с най-голямата си тиара досега
5 храни, които „събуждат“ женските хормони
Политическите кампании вече и в TikTok, манипулациите там са лесни
Индийска анимация: Путин и Моди се возят на мотор и крадат шапката на Тръмп ВИДЕО