Disney+, стрийминг услугата на The Walt Disney Company, ще тръгне в България на 14 юни 2022 г. Цените за българския пазар също вече са ясни – 7,99 евро на месец или 79,90 евро за годишен абонамент.
По-рано през годината компанията заяви, че това лято ще се появи в 42 държави и 11 нови територии, сред които освен България са Република Южна Африка, Турция, Полша и Обединените арабски емирства.
Потребителите ще имат възможност за едновременно гледане на до 4 устройства, неограничено изтегляне на съдържание на до 10 устройства и добавяне на до 7 различни профила. Родителите ще могат да създават детски профили с лесен за управление и подходящ за деца интерфейс, за да имат достъп до подходящо за възрастта им съдържание.
Услугата в момента е достъпна в 18 страни в Европа, Близкия изток и Африка (EMEA), сред които Австрия, Германия, Великобритания и др.
Disney+ е стрийминг услугата на The Walt Disney Company, насочена директно към крайния потребител с филми и сериали на Disney, Pixar, Marvel, Star Wars и National Geographic, както и продукции като „Семейство Симпсън“ и много други. Тя е част от сегмента Disney Media & Entertainment Distribution. Услугата предлага стрийминг без реклами и непрекъснато разрастваща се колекция от оригинални продукции, включително пълнометражни филми, документални филми, игрални и анимирани поредици и късометражно съдържание. Чрез Star услугата предлага и най-актуалните продукции на 20th Century Studios, Disney Television Studios, FX, Searchlight Pictures и други.
Така се очертава доста гореща година за стрийминг услугите в България, след като HBO пусна разширената услуга HBO Max в страната през първото тримесечие.
Битката за времето и вниманието на потребителите продължава по целия свят, подхранвайки агресивна надпревара, включваща огромни разходи за съдържание. Базираната в Лондон компания за проучвания Ampere Analysis прогнозира, че общите разходи в индустрията ще надхвърлят 230 млрд. долара тази година, водена от компании, които харчат значително за спортни права, като Comcast с нейните 22,7 млрд. долара и Disney с 33 млрд. долара.
Тъй като тези абонаментни услуги за видео по заявка инвестират значително в съдържание, засилващо стрийминг войната, Wall Street започва да поставя под въпрос възвръщаемостта на тази инвестиция. „2022 г. трябва да докаже, че нито една компания няма монопол върху страхотното съдържание и че времето, прекарано в която и да е стрийминг платформа не е гарантирано“, пише медийният анализатор Майкъл Нейтънсън.
Към момента Disney+ има над 118 милиона абонати в цял свят. Растежът на Disney се забави през фискалното четвърто тримесечие на компанията. Disney+ добави едва 2,1 млн. абонати през тримесечието до октомври.
В началото на годината пък стана ясно, че HBO Max има 73,8 млн. абонати. Лидер обаче е Netflix с неговите 214 млн. абонати. Компанията, която имаше голямо забавяне през първата половина на 2021 г., отчете ръст на регистрациите през октомври, добавяйки 4,4 млн. през тримесечието отчасти благодарение на глобалната сензация “Squid game”.


Правителство, синдикати и работодатели постигнаха съгласие по новия Бюджет 2026
Какво ще бъде времето в събота?
Полицията във Варна излезе с мерки за спокойни студентски празници
"Спартак" пусна билетите за мача с "Левски"
Трима се озоваха в арестите във Варна и региона заради наркотици
Търговските вериги инвестират в устойчивост и адаптация към еврото
Airbus обещават да се справят с проблемите
Airbus намалиха целите си за доставка до края на 2025г
Патерсън: Рискът от заразяване при биткойн не е изчезнал
Над 500% поскъпване за ден: Китай извади нов конкурент на Nvidia
Политик предложи премахване на червения светофар и знаците на пътя
Малка кола на старо с автоматик – ето 4 сигурни предложения
Lexus LFA се завърна като... електромобил
Нова технология на Mercedes прави задните спирачки безсмислени
REST - една малко известна екстра в стари Audi-та и VW-та
Надеждност на пътя – как да изберете правилните носачи за своя автомобил
Бурята „Байрън“ парализира Гърция с наводнения и затваряне на училища ВИДЕО
Леденият парк на София тази зима ще бъде с още по-голяма площ
Борисов вече и в TikTok, надява се Бюджет 2026 да се внесе скоро ВИДЕО
Разбраха се: Тристранката постигна съгласие по Бюджет 2026