Производителят на Snapchat - Snap Inc., придобива базиран в Сиатъл стартъп, който проследява местоположението на смартфони и други мобилни устройства, за да помогне на бизнеса и рекламодателите да научат повече за поведението на потребителите.
Условията по сделката за Placed Inc. не бяха оповестени в обявлението в понеделник, но Geekwire съобщи, че сделката се оценява на около 200 млн. долара, което би направило това най-голямата досега обявена покупка на Snap.
Системата за наблюдение на Placed може да помогне на рекламодателите в Snapchat, които включват търговци на дребно като Macy's и McDonald's, да видят дали рекламите и клиповете в приложението за чат могат да накарат хората да влязат скоро след това в магазините им.
Snap стартира подобна функция за измерване тази пролет, но Placed разполага с повече години опит и възможност да помогне на рекламодателите да сравняват ефективността в множество приложения.
Темата за изплащането на новите рекламни формати на Snap, включително краткотрайните цифрови печати, са сред най-сериозните причини, поради които компаниите се въздържат да харчат повече в Snapchat, смятат финансови анализатори, цитирани от Los Angeles Times.
Базираният във Венеция Snap планира да запази централата на Placed в Сиатъл и да му позволи да работи независимо. Това е необичайно за Snap, която интегрира доста по-дълбоко свои придобивания от миналото.
Placed ще продължи да работи с други продавачи на реклами, като популярни уеб сайтове, като се очаква данните за други клиенти да се съхраняват отделно от информацията, свързана с операциите на Snapchat.
Placed проследява местоположението на смартфоните, като плаща на разработчиците на приложения да включат софтуера ѝ в приложенията им. Компанията събира и данни, като предлага карти за подаръци и други награди на потребителите в замяна на техни данни или ако участват в анкети.
Дейвид Шим, създател и главен изпълнителен директор на Placed, ще бъде пряко подчинен на главния стратегически директор на Snap Имран Хан, който ръководи рекламните инициативи.
В кратък постинг в блога си Шим, който работи в сферата на онлайн рекламата от 2002 г., заявява, че за последната година в Placed е била публикувана реклама за над 500 млн. долара. Компанията, за която работят над 100 служители, набра над 13 млн. долара под формата на рисков капитал.


Вижте кои са най-устойчивите на ръжда коли на старо
Спипаха поредния варненец с дрога
Арестуваха варненец, системно отказвал тестове за дрога на пътя
1500 души дойдоха на погребение.... на 12-годишен миниван
Градската елха във Варна грейна с тържествен концерт (СНИМКИ)
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Времето днес: Облачно и на места с превалявания от дъжд
Дакота Джонсън, Нина Добрев и Ана де Армас демонстрираха супер фигури в чернo
Как да преодолеем усещането, че не сме достатъчно добри?
Джеймс Камерън все още е лудо влюбен в звездата си от „Титаник“ Сузи Еймис
Кейт Уинслет дойде с красив млад кавалер на червения килим