Американската компания Outfit7, която създаде безспорно успешното приложение Talking Tom, може да се похвали със 170 млн. потребители месечно. За сравнение интернет гигантът Twitter има 230 млн.
Общият брой на свалените приложения на Outfit7 достига повече от 1,2 млрд., а страните, в които са най-популярни предложенията на компанията, са Китай и САЩ.
Outfit 7 остави отпечатък и върху поп-културата. Феновете на телевизионния хит „Модерно семейство“ още си спомнят участието на Talking Tom в един от епизодите.
Компанията прави пари от реклама, като продава виртуални приложения, както и платени обяви. Сега обаче от Outfit 7 искат да станат известни като медийна компания, възползвайки се от мобилните игри.
Те си партнират с големи марки като Pepsi и Disney и са част от по-широката тенденция за мобилни игри, които се превръщат в уеб телевизионен сериал.


Тъжна вест! Почина един от най-големите архитекти в историята
Какво време ни очаква в неделя?
Внимание! Чакат ни мощни магнитни бури в следващите дни
Желязков посети Монетния двор, за да види лично как се секат българските евромонети (СНИМКИ)
"Toха" взе приз за цялостно представяне на кулинарния фес за Никулден във Варна (СНИМКИ)
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
Глобата от 140 милиона долара на Мъск показва, че ЕС губи самообладание
ChatGPT спечели правото си да се саморегулира. Това може да се развие зле
Германия ускорява мерките срещу дронове - зачестяват инцидентите на летищата
Биткойн опциите показват, че трейдърите се подготвят за крипто зима
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Новото AUDI E7X изобщо не прилича на... Audi
Божидар Божанов: По всичко изглежда, че провокаторите са действали с МВР
Разходите за заплати нарастват с около един милиард евро
Румен Петков: Омразата тръгва от парламента
Желязков: Българските евромонети ще са законно платежно средство от 1 януари
„Арда“ надви „Локомотив“ на „Лаута”