Не само Apple усеща ефекта от слабите продажби на iPhone X. Samsung се бори със същия проблем, пише Mashable.
Apple разчита на южнокорейския технологичен гигант за скъпите дисплеи на флагмана си, но сега Samsung търси нов купувач за тях, пише японският ежедневник Nikkei.
Новините следват по-ранните слухове, че Apple свива производството на iPhone X заради забавянето на продажбите.
Проблемът за Samsung е, че се оказа доста по-трудно от очакваното да намери кой да вземе останалите OLED панели, които бяха планирани първоначално за iPhone X.
Nikkei пише, че Samsung е разчитала, че други производители на смартфони ще последват хода на Apple и ще започнат да използват повече OLED екрани. Но нещата не се развиха така.
Другите технологични компании все още не са готови за този ход, тъй като новите екрани са значително по-скъпи от LCD дисплеите, които виждаме в повечето смартфони. Решението на Apple да се насочи към OLED решение отчасти е причината iPhone X да струва много повече спрямо предходните устройства на компанията.


Коледната трапеза ни струва два пъти по-скъпо от миналата година
Пускат с вертолет провизии за екипажа на блокирания танкер край Ахтопол
SENSHI 29: Зрелищни нокаути, драматични обрати и силни български победи във Варна
Тийнейджърка скочи от блок в Пловдив
Танкерът "Кайрос" остава блокиран край Ахтопол трети ден
Нобеловият лауреат за мир може да получи награда си лично, но рискува много
JPMorgan: Европа има „реален проблем”
Лидерите на Франция, Германия и Великобритания се срещат със Зеленски в понеделник
В Испания и Италия банките са двигател на дълго чакан възход на акциите
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Toyota се завръща във Ф1
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Гуцанов: Социалните разходи и придобивки за хората се запазват
Защо аутизмът не трябва да се третира като самостоятелно състояние?
Букурещ гласува в кметската надпревара
САЩ: Гърция е ключов стълб в стратегията на Тръмп