Умните очила на Ray-Ban, които компанията пусна заедно с Meta Platforms преди близо две години, не успяха да спечелят сърцата на потребителите, много от които изглежда ги използват рядко, сочат вътрешни данни на технологичния гигант, цитирани от Wall Street Journal.
Под 10% от Ray-Ban Stories, купени от пускането на продукта през септември 2021 г., се ползват активно от потребителите, разкрива документ на компанията от февруари, разгледан от медията.
Meta е продала общо 300 хил. бройки от устройството до февруари, но компанията е имала само 27 хил. негови месечно активни потребители.
Устройството, което е важна част от хардуерната стратегия на Meta, позволява на потребителите да правят снимки и да слушат музика от дръжките на очилата, като са добавени и редица други функции.
Сред основните причини за слабото представяне на очилата сред потребителите са проблемите със свързаността, с част от хардуерните функции, включително живота на батерията, със звука и с гласовите команди, разкрива документът.
„Освен това трябва да разберем по-добре защо потребителите спират да ползват очилата, как да гарантираме, че насърчаваме ползването на нови функции и като цяло как да задържаме потребителите и те да са ангажирани“, гласи още текстът.
Говорител на Meta е отказал да коментира въпроса.
Въпреки слабото представяне Meta се надява да пусне второ поколение очила Ray-Ban Stories през есента (навреме за празничния сезон), или през следващата пролет, твърдят източници, запознати с въпроса.
Умните очила бяха разработени в партньорство с EssilorLuxottica, която прави и продава различни видове очила, включително притежава марки като Ray-Ban и Oakley. Говорител на EssilorLuxottica е отказал да коментира.


Защитата на Благомир Коцев оспорва размера на паричната гаранция от 200 000 лв.
Днес във Варна ще бъдат връчени наградите "Доброволец на годината"
Инициатива за размяна на играчки във Варна
Във Военноморския музей представят най-новите си експонати, дарени през 2025 г.
Облачно време на много места в страната днес
AI асистентите компенсират разликата между физическо и онлайн пазаруване
Луксозните марки и автомобилите помрачават прогнозите за Франция и Германия
Коалицията на Мерц е на ръба при решаващо гласуване за пенсионната реформа
Warner Bros. започва преговори за сключване на ексклузивна сделка с Netflix
Моди разстила червен килим за Путин, въпреки натиска от САЩ
Lexus LFA се завърна като... електромобил
Нова технология на Mercedes прави задните спирачки безсмислени
REST - една малко известна екстра в стари Audi-та и VW-та
Най-готините коли на шампиони във Формула 1
Новата суперкола на Toyota – V8 с 640 к.с. и алуминиево шаси
Черната златка унищожава овощните градини в България
Кметът на Враца ще съди протестиращи за издевателство над семейството му
Задържаха над 17 килограма марихуана в Любимец
Напрежение в НС: Белобрадова даде за подпис оставката на Желязков
След 50 години партньорство Ferrari и PMI отварят нова глава
преди 1 година https://digitalhub.bg/ отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 2 години До: Импeраторът Не, гувведдо, не притежавам подобна крретенска играчка отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 2 години До: cyclop от умният ти телефон ли пишеш този коментар, амеба007? отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 2 години Когато в търговското наименование на продукт присъства прилагателно "умно", гарантирано това е невероятно ттъпппп продукт. отговор Сигнализирай за неуместен коментар