IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Софтуерна телефонна централа като услуга

Повече гъвкавост, мобилност и ефективна комуникация без риск от пропуснати обаждания с A1 Cloud PBX

11:02 | 17.01.24 г.
Автор - снимка
Създател
Илюстрация: А1 България
Илюстрация: А1 България

Във времена, в които всеки има поне един смартфон и безпрепятствен достъп до глобалната мрежа навсякъде и по всяко време, вероятно е трудно да си представим, че преди век и половина първата телефонна централа е свързвала 21 абонати. Представеното през 1878 г. изобретение е било с ръчно управление. През 1891 г. е патентована и първата автоматична телефонна централа, която постепенно измества ръчно управляемите.

В България например една от първите аналогови телефонни централи е била с капацитет да обслужва 900 номера. Произведена през 1930 г., тя дълги години е работила в сградата на Софийската съдебна палата. Преди появата на мобилната комуникация неосъществените разговори по телефона бяха толкова често явление и причина за пропуснати крайни срокове, възможности, сделки, та дори бяха и печален образ в произведения на литературата и киноизкуството.

Всеки разговор е важен

Когато става дума за бизнес обаче, няма място за емоции, нито за пропуснати разговори. Решението A1 Cloud PBX е предназначено за бизнес организациите, за които всеки разговор е ценен, защото от него зависи клиент или партньор, който се нуждае от консултация, съвет или съдействие.

Облачната услуга е съвкупност от няколко технологични компонента. На първо място, това е софтуерно-базирана телефонна централа, разположена в център за данни на А1. Вторият много важен елемент на решението са IP телефонните апарати от различен клас, които са според изискванията на клиента. Третият компонент е мобилното и десктоп приложение, съответно за разговори от мобилен телефон и компютър, и разбира се включените минути за разговори към различни дестинации. Обединени в едно комплексно решение, те предоставят на компаниите от малкия, средния и големия бизнес всичко необходимо, включително инсталация, конфигурация и поддръжка от страна на инженери на А1.

Оптимизация и ефективност

Технологиите, които компаниите решават да използват, целят основно повишаване на ефективността, ускоряване на растежа и оптимизиране на разходите. Чрез новото решение А1 има за цел да помогне на бизнес организациите за подобряване на комуникацията с техните клиенти и партньори, както и вътрешно, между служителите. А1 Cloud PBX предоставя технологично-модерна телефонна услуга, както в офиса, така и при дистанционна и хибридна работна среда.

Виртуална алтернатива, независимо от мащаба

Комплексното решение за телефония създава необходимите условия, както за малки и средни предприятия, така и за големи компании и за фирми, предлагащи Call Center услуги, да се справят успешно, когато дейността им изисква да са непрекъснато на разположение на своите клиенти.

Навсякъде и по всяко време

За организациите, използващи A1 Cloud PBX, в пълна сила би било валидно твърдението, че единствено тези, които не са ги потърсили по телефона, не са ги намерили. Обажданията могат да се приемат на това устройство, което е най-удобно за потребителя от фирмата клиент в конкретния момент от деня, и могат да се прехвърлят след това на друго устройство, когато се налага той или тя да бъде в движение. Така пропуснати обаждания реално са невъзможни, а всяко входящо повикване достига до подходящия човек от екипа, или се поема от негов заместник, така че да се получи бързо и ефективно съдействие.

Сред разнообразните функционалности, които бизнес организациите могат да използват с A1 Cloud PBX, са автоматично гласово меню (IVR), изчакване на обажданията в опашка, ограничаване на изходящите обаждания на потребителите по различни критерии.

Други полезни възможности са създаването на „черен“ и „бял“ списък от телефонни номера, статистики за проведените разговори, музика при изчакване, fax-to-email и много други. Много полезна функционалност, която клиентите на услугата получават, е и възможността дасъздават т.нар. Hunt групи, които позволяват интелигентно насочване на входящите обаждания към няколко различни потребители.

По този начин бизнес клиентите получават пълноценните функционалности на телефонна централа. Същевременно отпада необходимостта да правят огромни инвестиции в оборудване, да се грижат за регулярната му подмяна поради морално или физическо остаряване, или да отделят специално пространство в офиса.

Илюстрация: А1 България Илюстрация: А1 България

Ефективна комуникация и за компании, предоставящи контакт-център услуги

С CloudCallCentre функционалностите към A1 Cloud PBX операторите и супервайзърите в контактните центрове разполагат с интерфейс, където се визуализират всички важни за работата им данни, като чакащите в опашка обаждания, времето на изчакване, активните оператори, статистически данни за обработени обаждания и техния статус. От своя страна, супервайзърите имат възможност да слушат разговорите в реално време и да се намесват при необходимост.

Улеснение и сигурност от облака

„От съображения за сигурност разговорът може да бъде записан“. Това отдавна е част от съобщенията, които много от бизнесите са задължени да използват. За записването на разговорите всяка от тях намира различни технологични подходи, но корпоративните клиенти, използващи услугата A1 Cloud PBX, разполагат и с такава възможност като част от общото решение. Услугата позволява запис на всички телефонни разговори и съхранението им за толкова време, колкото е необходимо, в център за данни на А1.

Организацията може да изтегли тези записи и да ги съхранява в своя среда и така да постига съответствие с регулаторни изисквания. Друго предимство е, че така може да се проследява хронологията на комуникацията с техни клиенти и контрагенти. За да упра¬вляват и контролират виртуалната си централа, клиентите получават достъп до уеб портал на български език, което предоставя допълнител¬но улеснение и пести време.

Гъвкавост, скалируемост, икономичност

Когато бизнесът се разраства и броят на служителите се увеличава, A1 Cloud PBX дава възможности за безпроблемно добавяне на нови телефони и потребители към телефонната централа. Моделът, по който А1 предлага услугата – с месечна такса, допълнително улеснява компаниите, тъй като могат по-добре да планират разходите си. Не е необходимо и да поддържат специализирани екипи, които да се грижат за конфигурацията и поддръжката, нужни при конвенционалните телефонни централи. Корпоративните клиенти получават цялостна професионална поддръжка от квалифицирани специалисти на А1.

Бизнесът и публичните организации, чиято дейност неизменно включва многобройни разговори с партньори, клиенти и служители, имат много причини да изберат виртуална алтернатива на телефонна централа. С облачната услуга Cloud PBX А1 им предлага технология, точно „по мярка“ за техните нужди с висока добавена стойност.

Последна актуализация: 11:02 | 17.01.24 г.
Специални проекти виж още
Още от Хардуер виж още
Финанси виж още