EssilorLuxottica заяви, че е получила зелена светлина от Американската администрация по храните и лекарствата и от Европейския съюз за своите удио очила Nuance, предава Ройтерс.
Nuance, които съчетават решения за слуха с диоптрични очила, ще станат налични в САЩ и Италия през първото тримесечие на годината, а в други европейски страни, включително Франция, Германия и Обединеното кралство, през първата половина на 2025 г., гласи изявление на гиганта.
„Ние не просто комбинирахме две медицински устройства, ние създадохме изцяло нови умни очила. Те са не просто новаторски, но и невероятно достъпни. Сега сме доволни да насочим фокуса си към предоставянето на тази променяща живота технология в ръцете на хората“, коментира председателят и главен изпълнителен директор на EssilorLuxottica Франческо Милери.
С Nuance компанията се стреми да достигне до около 1,25 млрд. души по света, които изпитват лека до умерена загуба на слуха, допълва изявлението на компанията.
Според EssilorLuxottica пазарът на решения за слуха продължава да не е обслужван достатъчно, докато на пазара на очила от десетилетия потребителите се колебаят дали да носят коригиращи решения поради фактори като стигма, дискомфорт, цена и ограничен достъп.
Nuance Audio се стреми да преодолее тези бариери, които възпрепятстват шурокото приемане на традиционните слухови апарати, посочва гигантът.