IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Пазарът на захарни изделия у нас бележи двуцифрени ръстове в последните години

Тенденция е завръщането към ретро дизайните и продуктите с познати вкусове, посочи Иван Стоев, маркетинг директор на "Престиж-96"

14:27 | 18.04.17 г. 3
<p>
	<em>Снимка: Bloomberg TV Bulgaria</em></p>

Снимка: Bloomberg TV Bulgaria

Пазарът на захарни изделия в България се развива стабилно, като през последните две години отбеляза дори двуцифрени ръстове. Това каза маркетинг директорът на "Престиж-96" Иван Стоев в предаването "Бизнес старт" на Bloomberg TV Bulgaria.

"Към момента оборотите при сегмента вафли, бисквити, сухи пасти, са около 300 млн. лева. Това е доста динамичен сегмент със сериозно присъствие на международни играчи и иновации. Пазарът е положителен за нас", посочи той.

Според него българският пазар е специфичен с факта, че присъстват сравнително по равно както традиционни, така и новаторски нагласи.

"Около 30% от българите търсят нови продукти и неслучайно именно те са един от двигателите на растежа в различните категории. Световна тенденция е завръщането към ретро дизайните и продуктите", каза още Стоев.

По думите му този тренд е актуален и в България и скоро компанията ще предложи продукти, които да ги върнат към вече познати вкусове. Той съобщи, че това ще се случи до два месеца.

“Хората, които се стремят активно към здравословно хранене и здравословен начин на живот в Западна Европа, клонят към 60%, докато в България този процент е около 8-10%”, информира още Иван Стоев и подчерта, че "истината е в баланса”.

“Няма как да очакваме храна да излекува проблем, но е важно да има пълна информация. Не използваме ГМО храни, консерванти, изкуствени подсладители и ароматизанти“, категоричен е Стоев, като заяви, че в "Престиж-96" има социална отговорност и икономическа логика при влагането в продуктите на висококачествени доставки от Западна Европа или от български производители.

Той е на мнение, че цената за българския потребител не е вече водеща при избора на продукти. 

Каква е добавената реалност, чрез която може да се играе с вафлите "Ная" посредством мобилно приложение? Какви са първите отзиви и колко са инсталираните приложения до момента само за месец от пускането на приложението на пазара? Традиционните маркетингови подходи ще бъдат ли изместени от иновативните техники?

Вижте повече във видеото:

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 02:11 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още
Още от Bloomberg TV виж още

Коментари

3
rate up comment 2 rate down comment 0
khao
преди 7 години
а най любимо ми е когато някой прозиводител на храни се хвали че не използва консерванти .... тоест иска да ми каже че шанса да се развили бактерии в продукта му е голям, и риска аз да се разболея от същото пак остава голям
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
2
rate up comment 1 rate down comment 0
khao
преди 7 години
по същия начин както са строяли къщи без изолация :) технологиите напредват, ама вко като няма ... нима се опитваш да правиш внушение че това е нещо отровно ?
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
1
rate up comment 3 rate down comment 2
Bobacho
преди 7 години
Аз такова изделие без соев лецитин много (ама много) трудно намирам напоследък. Да се чуди човек едно време как са работили без него.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
Финанси виж още