Инфлуенсър маркетингът и въобще Instagram в следващите години ще се върне към началния си вид и вече няма да се използват толкова много филтри. Това посочи в рубриката "Bloomberg TV Bulgaria интервю" инфлуенсърът Биляна Славейкова.
"Хората и по-големите инфлуенсъри спряха да използват толкова много филтри. Връщаме се към малко по-естествения начин, по който изглеждат снимките ни, а с това и към възможността всичко да не бъде толкова режисирано. Сега става по-реално, както беше в началото, като се публикуват снимки директно от мястото", каза тя.
Според доц. д-р Кристиян Постаджиян, преподавател по реклама в НБУ, когато брандовете обследват детайлно инфлуенсърите, с които планират да работят, те не се фокусират само върху количествения параметър, но и върху качеството на постовете и на аудиторията им.
Той коментира, че всеки инфлуенсър се хвали с броя последователи, но това не е достатъчно. "Доста по-важен параметър при инфлуъенсър маркетинга е качеството", смята експертът.
Доц. Постаджиян съветва всеки инфлуенсър да гледа на себе си като на бранд.
„Бранд не се изгражда за един или два дни, брандовете се изграждат с много усилия, с бавни и последователни стъпки и същото е с инфлуенсърите. Ако те спазват някакви определени принципи на постовете си, на комуникацията и връзката си с брандовете най-вероятно ще имаме инфлуенсъри, на които много повече ще се вярва", убеден е преподавателят.
Инфлуенсърът Биляна Славейкова, която в социалната мрежа Instagram е известна като Бибонс, обясни, че при инфлуенсърите ключово значение трябва да има добавената стойност и че не е достатъчно да се снима просто определен продукт.
"Като добавената стойност може да бъде допълнителна информация за продукта, може да бъде някакво допълнително проучване, може да бъде дори начинът, по който се представя съдържанието чисто естетически", коментира тя.
По думите на доц. Постаджиян брандовете трябва да проследяват както краткосрочно, така и дългосрочно какви са отзивите на самите потребители.
"В миналото ние сме изследвали нерядко поведението на рекламните лица, което може да повлияе негативно на бранда. Същото е и с инфлуенсър маркетинга. Става дума за живи същества, които водят своя живот, могат да бъдат понякога много положителни герои в обществото, но като всяко друго живо човешко същество в даден момент и техният имидж може да се промени", разкри тънкости за хората, които имат силно влияние в социалните мрежи.
Вижте цялата рубрика във видеото на Bloomberg TV Bulgaria.


Мачовете по ТВ днес (5 декември)
Виц на деня - 5 декември
Днес отбелязваме Международния ден на доброволеца
Времето във Варна на 5 декември 2025
Огнеборците потушиха 31 пожара през последното денонощие
Warner Bros. започва преговори за сключване на ексклузивна сделка с Netflix
Моди разстила червен килим за Путин, въпреки натиска от САЩ
Дьоре от Hensold: Очаквам стоманено десетилетие
Мозъчни интерфейси и метавселени – докъде стига бъдещето на игрите?
Hensold: Пазарите са водени от настроението
REST - една малко известна екстра в стари Audi-та и VW-та
Най-готините коли на шампиони във Формула 1
Новата суперкола на Toyota – V8 с 640 к.с. и алуминиево шаси
Китайски електромобил се разцепи при странна катастрофа
Един от най-добрите двигатели на Audi навърши половин век
Подписахме екшън план за три нови моста над Дунав
Четирима са убити от армията на САЩ при нов удар срещу корабче заради наркотрафик
Израел е допуснат на "Евровизия" догодина, 4 страни ще бойкотират конкурса
ПП-ДБ ще внесат вота на недоверие към кабинета "Желязков"
Роденият в Беларус Роман Хофман оглави Мосад