„Тенденциите за комуникация се променят и за клиента става все по-важно да бъде разбран от бизнеса. Социалната отговорност е една от основните дейности в стратегическата комуникация, която се развива с все по-бързи темпове“ посочи тя.
Според нея единственият начин да се постигне автентичност е чрез разказване на истински истории. „Историите са ключови. Компаниите, които знаят това, вече разказват историята на своите служители, на своите клиенти, на своите партньори, на обществото, което ги заобикаля, защото само така могат да изградят доверие към бранда“, отбеляза Кръстева.
Тя подчерта, че се променя бизнес моделът и за пример даде DAO The Agency, която се превръща в комуникационен хъб. „Освен че подготвяме стратегията за нашите клиенти, събираме и екипите, които ще я изпълнят. Нашият екип е съставен от партньори, не от служители, каквато е традиционната структура. В тази мрежа са: създатели на съдържание, на лични брандове, кризисни комуникатори, създатели на видео съдържание, хора, които управляват реклами в социалните мрежи, и всякакви други нишови специалисти“, обясни основателят на DAO The Agency.
По думите на Кръстева изкуственият интелект навлиза и в комуникациите на бизнеса с клиентите, но тя препоръчва да не му се доверяваме напълно, въпреки че технологията спестява много време от рутинни задачи. „Хората все пак трябва да проверяват крайния продукт от работата на AI системите, а и все още не може да се очаква AI наистина да прави иновации и да замести креативния елемент на хората“, категорична е тя.
Съветът ѝ е, със своя човешки разум и емоционална интелигентност, да предизвикаме и измислим следващото решение след като поискаме от изкуствения интелект точните въпроси, които трябва да си зададем. PR експертът подчерта, че само така работи креативността в компаниите.
„Няма опасност AI да измести комуникационните агенции, като на българския пазар те продължават да растат и да бъдат търсени от клиенти, създават се нови агенции, както и нишови такива“, добави тя.
Къде е границата между очакванията и реалните възможности на изкуствения интелект? Какви са предизвикателствата пред компаниите в AI трансформацията? Колко важна е вътрешната комуникация за компаниите може да разберете, ако гледате видео материала на Bloomberg TV Bulgaria.
Всички гости на предаването "Бизнес старт" може да намерите тук.


Къде са най-опасните пътни отсечки във Варна
Унгарската МОЛ иска да купи чуждестранните активи на "Лукойл"
Защо плащаме скъпо за храна с неясен произход?
Освен че няма риба, намаляват и рибарите
Наша съседка е най-доброто място за пенсиониране
Дьоре от Hensold: Очаквам стоманено десетилетие
Мозъчни интерфейси и метавселени – докъде стига бъдещето на игрите?
Hensold: Пазарите са водени от настроението
Hensold очаква до 10-15г военните разходи да продължат
Hensold подкрепя някои доставчици на автопроизводителите в Германия
Китайски електромобил се разцепи при странна катастрофа
Един от най-добрите двигатели на Audi навърши половин век
Pininfarina възроди първото поколение на Honda NSX
Японски компании съдят администрацията на Тръмп заради митата
Bosch и Maserati ще спасяват ДВГ с водород
Османската династия ще съди турчин, живеещ в САЩ, представящ се за османски принц
3 зодии с шанс за изненадващи парични постъпления около пълнолунието на 4 декември
Аманда Сейфрид на 40 - актрисата блесна до Сидни Суини на червения килим
Суперхрани, които са бюджетни
Тайланд разреши алкохола от 14 до 17 часа