IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

България става предпочитана дестинация за европейските туроператори

Над 80 хил. европейски туроператори ще могат да научат през 2024 г. повече за туристическия потенциал на страната ни

16:01 | 09.01.24 г.
Снимка: Pixabay
Снимка: Pixabay

Министерство на туризма и Европейската асоциация на туроператорите и туристическите агенти /ЕКТАА/ подписаха споразумение за съвместно сътрудничество за популяризиране на България като туристическа дестинация и идентифицирането ѝ като „Предпочитана дестинация на EКTAA“ за 2024 г.

Над 80 хиляди европейски туроператори ще могат да научат през 2024 г. повече за България и нейното природно и културно-историческо наследство.

Документа подписаха днес министърът на туризма Зарица Динкова и генералният секретар на ЕСТАА Ерик Дрезин в присъствието на Димитрина Горанова, председател на Асоциацията на българските туроператори и туристически агенти (АБТТА), която е единствен представител на българските туроператори в международната браншова организация. 

До края на януари предстои уточняване на календара на събитията за цялата 2024 г., съобщават от АБТТА.

Целта на тази първа по рода си съвместна кампания е да популяризира България като изключителна туристическа дестинация сред членовете на ECTAA и извън нея, каза след подписването Ерик Дрезин. Освен пред европейските туроператори страната ни ще бъде рекламирана и по време на събития отвъд океана, в които ще участва ЕСТТА – в САЩ, Канада и Южна Америка.

За пръв път България ще се рекламира в В2В сектора, посочи и министърът на туризма Зарица Динкова.

„През следващите месеци ECTAA ще се превърне в истински партньор в програмата за популяризиране на пътуванията до България, като улесни достъпа до пазара на европейските туристически агенти и туроператори за местните компании за управление на дестинации и други партньори“, увери Ерик Дрезин.

Като част от програмата "Предпочитана дестинация" се планират информативни онлайн кръгли маси. На тези събития ще се обърне внимание на скритите съкровища и характерните особености на България, като туристическите агенти и туроператорите ще получат ценна информация за ефективното популяризиране на дестинацията сред своите клиенти.

Предвиждат се и инициативи в социалните медии, чиято цел е да представят България като привлекателна дестинация, особено за тези, които търсят автентична, неподправена природа и устойчиво пътуване.

„Туристическата индустрия наистина навлиза в нова ера, поставяйки като свой основен приоритет устойчивостта, като защитава природата, уважава местните общности и традиции. Тази промяна е възможност България да се препозиционира и да заеме челно място сред устойчивите дестинации в Европа“, посочи Ерик Дрезин.

Идеята е да се помогне на местните туроператори и дестинации да намерят свои контрагенти на традиционни и нови пазари като Германия, Северна Европа, Обединеното кралство.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 16:01 | 09.01.24 г.
Специални проекти виж още
Още от Туризъм виж още

Коментари

Финанси виж още