Ikea откри най-новия си търговски формат у нас – „Студио за проектиране и поръчки“, в ритейл парк „Перник Плаза“, съобщиха от компанията.
Обектът е с площ от 500 кв. м, от които 350 кв. м търговска площ, и е с уникален за България формат. Той е специализиран в решенията за кухня, гардероби и баня. На място са изложени най-популярните готови комбинации на веригата.
Клиентите в Перник могат да запишат час за консултация на място или онлайн, както и да ползват услуги като монтаж, финансови услуги и лоялната програма Ikea Family. Студиото дава възможност за поръчка на продукти от целия асортимент на Ikea, като доставката до студиото е безплатна.
Малкият формат на магазина има за цел да предложи практичен начин за пазаруване.
Това е поредната стъпка на веригата за разрастване у нас.
„Изключително сме доволни, че ИКЕА България за четвърти пореден път въвежда нов концептуален формат на нашия пазар. В ИКЕА не спираме да търсим иновативни начини да разширим услугите си посредством различни канали и да създадем по-добър живот за повече хора“, коментира Иванка Атанасова, мениджър отдел „Нов бизнес“ на компанията.
Ikea е основана в Швеция през 1943 г. Веригата навлезе в България през 2011 г. с първия си магазин в София. Продажбите на ИКЕА България у нас достигнаха 164 млн. лева за каталожната 2024 година, което представлява увеличение от 6% спрямо 2023 г.