В спокоен зимен уикенд за боксофиса „Ку-чо“ на DreamWorks Animation отново се превърна в най-касовия филм в кината в Северна Америка, предава Associated Press.
Анимацията на Universal Pictures, адаптирана по популярната поредица комикси на Дейв Пилки, събра 13,7 млн. долара от продажби на билети, според студийни оценки в неделя. Двете нови премиери – екшънът „Любовта боли“ на Ке Хуи Куан и тематичният за Деня на влюбените Heart Eyes – не успяха да стигнат до лидерската позиция.
Холивуд често пропуска уикенда на Супербоул на малкия екран. Миналата година през същия уикенд дебютира слабо представилият се „Аргайл: Супершпионин“ на Apple. Вместо това филмовата индустрия изразходва повече енергия, за да представи трейлъри на бъдещите си блокбъстъри пред огромната футболна аудитория по телевизията.
Все пак почивните дни не бяха много силни за „Ку-чо“. През втория си уикенд приходите на филма спаднаха рязко с 62%. Но при бюджет от 40 млн. долара „Ку-чо“ вече е събрал 54,1 млн. долара на местния пазар за две седмици.
На второ място се нарежда Heart Eyes на Spyglass Media Group, разпространяван от Sony. Смесицата от хорър и романтична комедия генерира 8,5 млн. долара. Критиките за филма, режисиран от Джош Рубен и с участието на Оливия Холт и Мейсън Гудинг, са добри, въпреки че публиката не е толкова впечатлена. Киноманите му дадоха оценка B- в CinemaScore. Продукцията на филма възлиза на 18 млн. долара.
„Любовта боли“ – екшън комедията на 87North Productions, дебютира с нищожните 5,8 млн. долара. В първата си голяма филмова роля след завръщането си с „Оскар“ за Everything Everywhere All at Once, Ке Хуи Куан е в ролята на учтив търговец на недвижими имоти с минало на наемен убиец. Ариана ДеБосе е в главната роля. Бюджетът на филма също е скромен и възлиза на 18 млн. долара. Зрителите обаче в повечето случаи отхвърлят филма, давайки на „Любовта боли“ оценка С+ в CinemaScore.
Следващият уикенд трябва да донесе на Холивуд най-големия боксофис уикенд за годината с излизането на „Капитан Америка: Нов свят“ на Marvel и „Падингтън в Перу“ на Sony.