Ralph Lauren повиши годишната си прогноза за продажбите, след като компанията за модни стоки отчете поредното си силно тримесечие с ръст на приходите, който надмина очакванията на Wall Street, пише Bloomberg.
Гигантът заяви, че очаква приходите му от продажби през настоящата фискална година да се увеличат с нисък до среден едноцифрен процент. Това изключва валутните колебания. Това е над прогнозата на Wall Street за 3,6% увеличение и е в по-широк диапазон от предишната прогноза.
Ralph Lauren също така отчете по-добри от очакваните приходи от продажби и печалба през последния отчетен период. Компанията заяви, че сравнимите приходи от продажби директно на потребителите през първото фискално тримесечие са се увеличили с 13%. Анализаторите очакваха среден ръст от 9,6%.
Цената на акциите се повиши с 3% преди началото на борсовата сесия. От началото на годината до края на търговията в сряда стойността на книжата е нараснала с 31 на сто, надминавайки 7,9% ръст на S&P 500.
Ralph Lauren се откроява сред американските компании за модни стоки, като през последните години успява постоянно да повишава цените, дори преди да бъдат въведени митата, като същевременно разширява предлагането си на чанти и дамско облекло и привлича повече купувачи. Тя предлага нови продукти, които са насочени към по-млади, жени, международни клиенти и хора, които не са толкова чувствителни към цените.
Ръст в Китай
Това помогна на компанията да намали отстъпките и да коменсира по-бавното търсене в САЩ със солиден ръст на продажбите в Европа и Азия. Ralph Lauren генерира по-малко от 10% от приходите си в Китай и инвеститорите виждат потенциал за продължаващо увеличение на търсенето от купувачите в страната.
Приходите в Китай са се увеличили с 30% през последното тримесечие спрямо преди година. В Азия и Европа приходите от продажби са се увеличили с двуцифрен процент, докато в Северна Америка са нараснали с 8%.
Резултатите на Ralph Lauren „подчертават факта, че забавянето на пазара на луксозни стоки е концентрирано в горния сегмент на пазара, където много по-високите цени продължават да отблъскват някои потребители, особено хората със средни доходи“, пише анализаторът на GlobalData Нийл Сондърс в изследователска бележка. „В достъпния лукс, който включва марки като Ralph Lauren и Coach, представянето е много по-добро.“
Увеличения на цените
Дебатът на инвеститорите около Ralph Lauren се фокусира отчасти върху това дали компанията за облекло ще може да продължи да повишава средните си цени, което прави чрез увеличаване на сумите, които таксува купувачите за артикули, а също и чрез намаляване на отстъпките и продажба на по-скъпи артикули, като например чанти.
През последното тримесечие Ralph Lauren увеличи средната цена на своите артикули с 14% в директния си канал за продажби на дребно.
Този ръст в средната търговска цена на дребно, заедно с по-големите продажби в по-печеливши географски региони и по-ниските разходи за памук, компенсират натиска върху разходите от митата, заяви компанията. Това е подкрепило печалбата през последното тримесечие.


Къде са най-опасните пътни отсечки във Варна
Унгарската МОЛ иска да купи чуждестранните активи на "Лукойл"
Защо плащаме скъпо за храна с неясен произход?
Освен че няма риба, намаляват и рибарите
Наша съседка е най-доброто място за пенсиониране
Дьоре от Hensold: Очаквам стоманено десетилетие
Мозъчни интерфейси и метавселени – докъде стига бъдещето на игрите?
Hensold: Пазарите са водени от настроението
Hensold очаква до 10-15г военните разходи да продължат
Hensold подкрепя някои доставчици на автопроизводителите в Германия
Китайски електромобил се разцепи при странна катастрофа
Един от най-добрите двигатели на Audi навърши половин век
Pininfarina възроди първото поколение на Honda NSX
Японски компании съдят администрацията на Тръмп заради митата
Bosch и Maserati ще спасяват ДВГ с водород
Османската династия ще съди турчин, живеещ в САЩ, представящ се за османски принц
3 зодии с шанс за изненадващи парични постъпления около пълнолунието на 4 декември
Аманда Сейфрид на 40 - актрисата блесна до Сидни Суини на червения килим
Суперхрани, които са бюджетни
Тайланд разреши алкохола от 14 до 17 часа