Клиентите на A1 могат да разполагат с абонамент за бързо и удобно решение при нужда от съдействие за непредвидени домашни повреди, изискващи спешна реакция. Сред тях са широк набор от инциденти в домакинството, като повреда на електрическа или водопроводна инсталация, основната отоплителна система, счупена брава, поява на вредители и други. Абонатите на мобилни и фиксирани планове могат да активират новата услуга „Моят майстор“ без допълнително заплащане, като част от плана си на свободна позиция Select, или като самостоятелен абонамент срещу месечна такса от 4,99 лева.
Потребителите могат да я активират изцяло дигитално през Моят А1. При необходимост от спешно съдействие те могат да заявят посещение от специалист на единен номер, независимо от типа на проблема, с който са се сблъскали.
„С „Моят майстор“ надграждаме начините, по които помагаме на нашите клиенти в ежедневието. Непрекъснато разширяваме разнообразието от избираеми услуги с практични възможности с реална стойност за ежедневието, които потребителите могат да добавят към своя абонамент. Така предоставяме решение, което носи сигурност и спокойствие с един клик“, коментира Майя Раковска, директор „Продукти, услуги и роуминг“ в A1 България.
Услугата осигурява 24/7 достъп до помощ от професионалисти в цялата страна, с покритие до 300 евро на заявка. В нея са включени разходите за материали и клиентите могат да използват услугата до 3 пъти годишно. Това не само пести време за търсене на надежден специалист, но и дава спокойствие при спешна ситуация.
За ползване на услугата е необходимо титулярят по договора с А1 да активира абонамента, като в него може да бъде включен и адрес, различен от този на клиента. Така абонатите на „Моят майстор“ имат възможност да се погрижат в случай на спешна повреда за свои близки, приятели или наематели.
Услугата „Моят майстор“ се предлага в партньорство с Allianz Partners - дружество, част от Allianz SE, специализирано в предоставянето на съдействие при възникване на непредвидена ситуация за дома (домашен асистанс). Новото предложение от А1 е част от богатата палитра избираеми услуги Select, с които телекомът предоставя възможност на клиентите да персонализират плана си, като включат практични решения за ежедневието. Те могат да променят избора си веднъж на месец, когато потребностите и предпочитанията им се променят. Разнообразието от допълнителни възможности удовлетворява много широк диапазон възможности – от аудиокниги и подкасти със Storytel, стрийминг и ТВ съдържание с Netflix, Max, SkyShowtime, електрическа градска мобилност със Spark, дигитални абонаменти за качествено новинарско съдържание с „Капитал“, „Мениджър“ и „Дневник“, а вече и помощ за дома.


Къде са най-опасните пътни отсечки във Варна
Унгарската МОЛ иска да купи чуждестранните активи на "Лукойл"
Защо плащаме скъпо за храна с неясен произход?
Освен че няма риба, намаляват и рибарите
Наша съседка е най-доброто място за пенсиониране
Дьоре от Hensold: Очаквам стоманено десетилетие
Мозъчни интерфейси и метавселени – докъде стига бъдещето на игрите?
Hensold: Пазарите са водени от настроението
Hensold очаква до 10-15г военните разходи да продължат
Hensold подкрепя някои доставчици на автопроизводителите в Германия
Китайски електромобил се разцепи при странна катастрофа
Един от най-добрите двигатели на Audi навърши половин век
Pininfarina възроди първото поколение на Honda NSX
Японски компании съдят администрацията на Тръмп заради митата
Bosch и Maserati ще спасяват ДВГ с водород
Османската династия ще съди турчин, живеещ в САЩ, представящ се за османски принц
3 зодии с шанс за изненадващи парични постъпления около пълнолунието на 4 декември
Аманда Сейфрид на 40 - актрисата блесна до Сидни Суини на червения килим
Суперхрани, които са бюджетни
Тайланд разреши алкохола от 14 до 17 часа