Компанията Levi Strauss, основана преди 150 години в Сан Франциско, е изправена пред силната конкуренция на бързо развиващия се и вече пренаситен пазар за облекла. До края на 2003 г. производителят на прочутата марка ще затвори завода си за довършителна обработка в Сан Антонио (Тексас), където в момента работят 800 души.
Трите фабрики в Канада пък окончателно ще преустановят дейността си през март 2004 г., оставяйки без работа 1 180 човека.
За сметка на намалелите производителни мощности Levi Strauss ще инвестира в разработването на нови продукти и създаването на силна маркетингова стратегия, съобщават от компанията.
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.


Курортите вече са пълни за 8 декември
Свличане на скали затвори прохода "Троян-Кърнаре"
Аксаково загуби и последния си мач за 2025 година
Олимпик Варна с рекордна победа в третото ниво на българския футбол този сезон
Черно море с благородна кауза за мача с Арда
Лидерите на Франция, Германия и Великобритания се срещат със Зеленски в понеделник
В Испания и Италия банките са двигател на дълго чакан възход на акциите
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Kia показа дизайна на бъдещето си
Toyota се завръща във Ф1
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Трафикът на кокаин в Европа се увеличава
Вулканът Килауеа изригна с фонтан от лава с височина около 370 метра ВИДЕО
Красиви идеи за празнична украса с малък бюджет
Гръцкият имотен пазар губи инерция: чуждите инвестиции рязко спадат
Облачно, но без валежи в планините: подходящи условия за зимен туризъм