Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Анализи

Handelsblatt: България не се отказва от битката за завода на Volkswagen

Страната е ядосана и очаква подкрепа от ЕК и от еврокомисаря по конкуренцията Маргретe Вестагер, пише германската медия

   1| 2    
2
 
14
 
19
Mit1 до: boldri4e
преди 11 месеца
Няма профилна снимка
Съгласен, че има много да се желае за инфраструктурата в България, но:
1. Докато се построи самия завод и почне да функционира има известно време - може да се подобрят някои от изброените от теб параметри - пристанища, пътища и т.н.
2. И в Турция имат определенени проблеми с инфраструктура, данъци, служители и т.н. Там не всичко е цветя. По-добре е, но не твърде много и твърде недостижимо. Но реда на нещата е следния - първо идва инвеститор и после подобряваме още повече инфраструктурата, а не - наливаме яко и никой не идва.
3. В този ред на точки (1+2 точка) - мисля, че последните 10 години доста сме подобрили, за да сме на това ниво сега. От тук нататък трябва да има взаимно подпомагане - те идват и тогава ние правим още по-добро и нужното за идеално фукнциониране на нещата.

4. По-долу един потребител го каза - поне при нас има предвидимост и стабилност - ние ще сме послушковци! А при Ердоган нищо, ама нищо не се знае и сега перчема ще видим какво ще стори. Ще видим и Европа дали няма да ги санкционира и атакува. Много неща са неясни, но при всички случаи не трябва да седим и да плачем, а да ги атакуваме и да теглим килима към нас и да искаме нещо и тук да се случи от страна на VW.

За мен добро решение е VW да направят тук фабрика за батерии и офиси за софтуер (ако ще да командироват частично и чужди кадри тук). Не може така, бориш се толкова и резултата да е "всичко или нищо"! Трябва да има някакво преразпределяне.
1
 
9
 
18
iceto до: boldri4e
преди 11 месеца
Няма профилна снимка
ако следиш новините - ще видиш колко пари отделиха за пътя до Видин. През Солун - че за къде, като пазарите ще са в източна Европа.
2
 
14
 
17
преди 11 месеца
Няма профилна снимка
Интересно е как много от вас казват нямаме ... , а никои не си дава сметка че това е начин да форсираме управляващите тъпаци да си размърдат задника. Крайно време е да се мисли и изгражда дългосрочно
2
 
18
 
16
преди 11 месеца
Няма профилна снимка
Поне ние щяхме да сме послушковци, докато Ердоган е непредвидим.
Всеки обаче си приема риска.
Сега турците може и Су изтребители да купят.
Так де.
Да са по-съвместими с НАТО.
И като въведат и тоталният ислям ще стане супер.
А и кюрдите не вярвам да стоят със скръстени ръце.
Интересно е да се работи с Ердоган.
4
 
12
 
15
honaniga до: khao
преди 11 месеца
Няма профилна снимка
Разбира се!
Турците вече може и да са започнали войната в Сирия.
И бай Дончо ако удари с някоя санкция.
Тогава може миджахидините да предложат и по-добри условия.
Парите не миришат, а това във Фолксваген го знаят много добре с дизелгейт.
Току виж поточнире линии на новият завод започнат да бълват танкове.
8
 
9
 
14
boldri4e до: khao
преди 11 месеца
Няма профилна снимка
Не е въпроса в протестите, и не е въпрос изобщо, а начин на мислене. Принципно съм ЗА изграждане на завода, това би бил един голям плюс, но без никаква инфраструктура не виждам кой ще дойде да строи заводи.
Дунав мост 2, добре, а пътя до Видин ?
Някое от "модерните" ни пристанища ли, та там не може да влезе 75000 тонен кораб, а ние искам кар-кериър да влезе.
Магистрала ли има, коя е, че като ги гледам лошо ми става, да не говорим, че има ли инцидент на някоя от "магистралите" ни, няма организация за пренасочване по алтернативните маршрути, а те под всякаква критика.
През Солун ли ще изнасяме тия коли ? Една стачка на гръците и филма свърши, я фермери, а пристанището, я някой друг.
Поздрави и приятно мечтаене !!!
9
 
5
 
13
khao до: Бидонойл
преди 11 месеца
Няма профилна снимка
Хейтъри без грам опит за мислене, Лорд ! Гледат всичко да е за нас, иначе сме прецакани !
7
 
14
 
12
khao до: honaniga
преди 11 месеца
Няма профилна снимка
1. защо решението на една частна компания го обвързваш с историческите отношенията на държавно ниво ?
2. И без тоя завод към днешна дата Германия е най-големия чужд инвестотр в нашата икономика!
3. и като цитираш историята, нима турция не им беше съюзник през Първата световна ?

Като плюш по някой гледай вятъра да не *** срещу теб!
6
 
14
 
11
Бидонойл до: honaniga
преди 11 месеца
Няма профилна снимка
Продължавам да се смея. Къде набутваш тук войните? Впрочем, в последната война - студената - с немците бяхме противници. Турците им бяха съюзници. А ако за тебе всичко е политика, защо не се сърдиш когато строят заводи примерно в Русия? С тях пък изобщо никога не са мелили брашно.
6
 
24
 
10
преди 11 месеца
Няма профилна снимка
Добре дошли в реалността.
А бяхме съюзници в две световни войни.
Принципите отдавна вече са се променили.
Сега важи двойственият принцип на измекярите,
Какъв ЕС, какви съюзници, какви права на човека.
В добавка германките, а и някои германци са доволни от турските гастарбайтери и сега немската Меца ще носи мед.