Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Ще има промяна в парадигмата за продаване на мебели, прогнозира експерт

Предлагаме скъпа услуга, но ни се иска този висок клас да достигне до още повече хора, посочи Васил Михайлов, съосновател на Arkithema

гледано: 2639   Още видео
Рейтинг 1 Рейтинг 2 Рейтинг 3 Рейтинг 4 Рейтинг 5
0 гласа

Мебелнатата индустрия ще претърпи метаморфоза. Това прогнозира Васил Михайлов, съосновател на Arkithema, в предаването "Бизнес среща" на Bloomberg TV Bulgaria.

Още по темата

Преди 25 години с моите родители основахме „Евромебел“, сподели той.

"Дълги години се занимаваме с мебелно производство, и то най-висок клас обзавеждане за дома. Имаме опит в инженеринга, в дизайна на самия процес, който е доста тромав. Детайлна е самата дейност", разказа Васил Михайлов.

По думите му идеята да се създаде Arkithema е желанието "този сложен процес да се опрости и да стане достъпен до голям кръг хора".

"Нашите клиенти са хора с възможности. Предлагаме скъпа услуга. Иска ни се този висок клас да достигне до още повече хора. Клиентите могат да проектират сами интериора в дома си в нашия сайт. Имаме платформа, която предлага възможност да се сдобият с оферта на мебелите за дома им, посочи той и обясни как се процедира. – Ние изпращаме и свой екип, който посещаваме дома на място. Така се прави консултация, взимат се размери, показват се мостри."

От Arkithema работят активно от края на миналата година.

"Идеята и софтуерът се разработват от 2-3 години. Екипът ни е от около 10 човека, в производството има 50 души”, разкри той. 

Съоснователят на Arkithema съобщи, че в момента се инвестират малко над 1 млн. лева, които се влагат в платформата и техническото обезпечаване на производствения процес.

“Започваме пилотно с кухни и гардероби. Колекцията ни съдържа и план за целия дом. Това не са готови модули, а всичко е по модел. Вярваме, че в рамките на 2-3 години можем да възстановим инвестицията си", убеден е Васил Михайлов, чиито намерения са след София фирмата да излезе и на европейския пазар – в Лондон, Берлин.

Мениджърите на Arkithema се надяват да привлекат инвестиции чрез фонд.

“Нашата платформа е ориентирана към крайните клиенти, собствениците на домове, напомни Михайлов и прогнозира, че мебелната индустрия ще претърпи метаморфоза. – Хората все повече изпитват недостиг на време. Обикалянето на магазини и консултирането ще се измести в удобни за хората време и начин, онлайн. Това не е толкова просто за реализация. Има страшно много логистична и производствена работа, за да се случи това, но ще има промяна в парадигмата за продаване на мебели."

Повече от разговора вижте във видео материала.

По статията работиха: Петя Стоянова, редактор Виктория Тошкова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини
Uber опитва да омае инвеститорите преди IPO-то си